9. 3. 2015

NOVINKY! MAX FACTOR CC Colour Corrector

Ak mám dostatok času pohrať sa viac s líčením, vždy rada siahnem po tejto zázračnej sade 5 korektorov CC Colour Corrector od Max Factor-u. Veľmi mi vyhovuje ich jednoduchosť aplikácie a ľahká konzistencia, ktorá sa dobre rozotiera dostratena, a netreba pri tom vynaložiť veľa energie a času... Pomocou nich tak možno neutralizovať začervenané miesta, nevýraznú pleť, kruhy pod očami a tmavé škrvny, prípadne pleti dopriať viac svetla a žiarivosti.
Ako vidíte úplne najviac využívam ten zelený - ten je nevyhnutnosť, no ako vravím, keď je viac času, doprajem si kombináciu všetkých piatich naraz... S korektormi som doteraz nemala nejaké veľké skúsenosti. Tie, ktoré som skúšala, by sa dali zrátať na jednej ruke, a v podstate to boli len také, ktoré boli určené na prekrytie nedokonalostí ako je akné... Všetko je však po prvý raz, tak som bola zvedavá, čo všetko dokážu tieto novinky.
Používam ich po nanesení podkladovej bázy a pred nanesením make-upu. Na internete kolujú kadejaké dohady o tom, kedy korektor použiť - či až po nanesení make-upu alebo pred ním. Ja som toho názoru, že to je individuálne, a každá nech si robí tak, ako jej to najviac vyhovuje, súhlasíte somnou? :) Ako to praktizujete Vy?
Zelená tyčinka CORRECTS REDNESS neutralizuje začervenania. Fialová CORRECTS DULLNESS redukuje žlté miesta a oživuje nevýrazný tón pleti. Žltá CORRECTS UNDER EYE CIRCLES neutralizuje modrasté tóny(tmavé kruhy pod očami) a pôsobí proti fialovému a modrému nádychu pleti. Ružová CORRECTS DARK SPOTS LIGHT zjednocuje tmavé škrvny, pôsobí proti modrastej pleti a rozjasňuje.  Broskyňová CORRECTS DARK SPOTS DARK zjednocuje tmavé škrvny do stredných tónov a pôsobí proti modrastej pleti a rozjasňuje.
Zelenú teda používam priamo na začervenané miesta - väčšinou teda tam, kde mám akné. Žltú pod oči - i keď našťastie netrpím veľkými "monoklami", zlepšenie je tak či tak vidno. Fialovou trošku prebehnem líca a bradu. A ružovou znova jemne prejdem oblasť pod očami pre rozjasnenie - akoby v tvare trojuholníku - čím nižšie idem, tým sa priestor zužuje :) A broskyňovou väčšinou prebehnem boky čela, ktoré mám o čosi tmavšie ako zvyšok...

Korektory nevliezajú ani po niekoľkých hodinách do vrások, a ich výdrž je na mne celodenná. Aj večer pri odličovaní vyzerá pleť rovnako dobre ako ráno - no dobre T-zóna sa mi mastí, ale to s týmito korektormi nemá nič spoločné... :) Veď majiteľky mastnej pleti to dobre poznáte :/
Ak aj Vy nie ste také zručné ako ja v nejakom extrémne náročnom a zdĺhavom tieňovaní tváre alebo proste chcete prirodzenú korekciu tváre, verím, že by ste boli s týmito korektormi tiež spokojné. Vyskúšali ste už niektorý z nich?

Žiaľ, nikde nenachádzam informáciu, koľko majú korektory gramov, ale myslím, že sú dostatočne veľké, a aj pri každodennom používaní ich isto len tak ľahko neminiete... Cena jedného sa pohybuje okolo 12€.

12 komentárov:

  1. Celkem mě to zaujalo :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj :) ja mam ten biely na tmave kruhy pod ocami ale nie vzdy mi sadne niekedy mam pocit ze mi az prilis susi miesto pod ocami a potom to vyzera neprirodzene a ja nesuhlasim ze nezalieza do vrasok ale vydrz je ozaj statocna to sa neda upriet .. niektore dni mi vsak vyhovuje tak neviem od coho to zavisi :D hlavne ze ty si spokojna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) ahoj :) a používaš aj nejakú podkladovú bázu? treba to rôzne poskúšať - možno ti nesedí, lebo nemáš žiadnu podkl. bázu, alebo zase napasuje s tou ktorou máš aktuálne nanesenú... skúšala si to aj takto pomeniť?

      Odstrániť
    2. noo nie iba krem pouzivam vyskusam aj bazu teda dakujem za radu :)

      Odstrániť
  3. Krásne nafotené ☺ nedávno som si kúpila jeden z tejto sadičky na kruhy pod očami, ktoré sú môj večný problém, zrovna ho testujem ☺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vemi pekne ďakujem :) som rada, že sa ti fotky páčia a verím, že budeš s korektorom spokojná!

      Odstrániť
  4. ja nanasam korekktor az po make-upe. ale teda klasicky - telovej farby. lebo kebyze je to opacne, tak ho predsa pri nanasani make-upu rozmazem

    Beauty by Bellatrix

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tyhle korektory se mi hodně líbí, ale trochu mě odrazuje ta cena :(

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krasne odtiene. viem si predstavit taketo ocne tiene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zelený rozhodne potrebujem :) Už dlho nad ním uvažujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já nanáším korektor až na make-up. Mám totiž pocit, že kdybych to udělala obráceně komplet celý korektor si rozmažu :) Což tak i mám, protože když dám korektor pod make-up, tak to pak vypadá, jako že jsem si jej ještě ani nedala.

    Giveway: I Love... Cosmetics!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja som dlho-predlho rozmýšľala nad tým zeleným, pozerala som nejaké recenzie, no väčšinou som narazila len na takéto "promo" a bála som sa, aby mi do tváre nedodával takú tú chorobnú zelenú:)

    OdpovedaťOdstrániť