7. 3. 2015

NOVINKA! MARY KAY gélový krém proti celulitíde

Nie je to tak dávno, čo som sa rozplývala nad touto novinkou od MARY KAY... A ako na zavolanie som tento produkt dostala k otestovaniu - viete si ma teda iste predstaviť ako som sa veľmi potešila, keďže táto značka je moja obľúbená, a doteraz som bola s každým jedným produktom nadmieru spokojná.
Jedná sa teda o gélový krém proti celulitíde z radu TimeWise Body, ku ktorému som dostala aj masážnu kefu, takže som sa hneď v deň doručenia pustila do testovania.

Hneď z úvodu spomeniem, že krém by mohol mať pokojne viac mililitrov ako má, pretože 177ml som pri dennej spotrebe (2x - ráno i večer) minula do dvoch týždňov, keďže som gél aplikovala na celú zadnú stranu stehien, z bočnej strany a rovnako aj na zadok...

Pre dočítanie klik SEM.

3 komentáre:

  1. Pekný článok :D
    ak by si mala čas a chuť pozývam ťa na môj blog.
    www.miss7julienne.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja sa neviem rozhodnut, ci verim, ze taketo kremy funguju, alebo nie :D

    GIVEAWAY!

    OdpovedaťOdstrániť