16. 3. 2015

La Maison du Savon de Marseille grepfrujtové tekuté mydlo

O mne je už dávno známe, že som posadnutá umývaním rúk, a ani sa tým netajím :)) Do dňa som v kúpeľni - či už v práci, doma, alebo kdekoľvek kde kúpeľňa je veľmi často. Klasické tuhé mydlá už dávno nepoužívam(pripadá mi to dosť nehygienické), takže sa vždy teším, keď nájdem niečo nové, nakoľko zväčša používam mydlá z Lidl-u, prípadne v poslednej dobe do dávkovača prelievam sprchové gély, ktorých vôňa ma až tak neohuruje, a teda ich chcem čo najrýchlejšie minúť.
Dnes je ale presne týždeň odkedy používam toto 330ml balenie, a je v ňom necelá polovica, takže do týždňa určite miniem aj zvyšok. Ako pri sprchových géloch, ani pri tekutých mydlách neočakávam nejaké hydratačné a vyživujúce vlastnosti. Ak ich však produkt ponúkne a aj splní, používam ho o to radšej :)) Toto navyše neobsahuje parabény, no namiesto nich má v zložení bio panenský argánový olej, esenciálne mastné kyseliny a vitamin E.
Na jedno použitie presne postačuje jedno plné stlačenie pumpičky. Grapefruitovú vôňu milujem v akejkoľvek forme, no ako sa tak zamýšľam - paradoxne v kozmetike som ju doteraz nemala, a to som už toho vyskúšala kadečo... Takže výber bol nad slnko jasný :)
Vôňa nie je vôbec umelá, ale identická s vôňou grepu, ktorý mám mimochodom sám o sebe tiež veľmi rada :)) Aj včera som si jeden dopriala... Na mydle sa mi však páči, že počas umývania ruky akoby zbaví mastnoty, avšak nevysušuje ich. Samozrejme, že po umytí nie sú také hebké ako keď použijem krém, ale zanechá na nich taký príjemný ochranný film a aj úžasnú grepovú vôňu!
Mydielko mám odtiaľto, kde nájdete kopu iných zaujímavých produktoch pochádzajúcich z južného Francúzska, konkrétne z lokality Cote d’Azur a Provence, ktorej už len názov pôsobí viac ako zaujímavo, a keď som zhliadla fotografie práve z tejto oblasti, chvíľku som zostala len s nemým úžasom a otvorenou pusou. No schválne, hoďte si do googlu Cote d’Azur a Provence a kochajte sa rovnako ako ja :))) Prípadne ak sa rozhodnete posliediť v e-shope, napíšte mi, čo Vás zaujalo a rady by ste vyskúšali :)

2 komentáre:

  1. Chutove sice grep moc nemusim, ale jeho vůni miluju, uz jen proti bych do mydelka sla :)

    www.lettertomywardrobe. blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja kupujem balea mydlá,teraz máme olivové a sensitive.skvleá vúňa.grep mám rada,je osviežujúci.

    OdpovedaťOdstrániť