15. 3. 2015

Jarné trendy s Miss Sporty

Myslím, že som Vám tu na blogu už niekedy spomínala, že so značkou Miss Sporty som začínala svoje prvé líčenia. Teda, aby som bola konkrétnejšia - používala som čiernu ceruzku. Spolu so spolužiačkami na strednej sme si kupovali jednu za druhou. Potom dlho dlho nič, asi až dva roky dozadu(neviem presne) som skúsila pieskový lak, s ktorým som dodnes veľmi spokojná a aj aktuálne ho mám na nechtoch.
Pred niekoľkými týždňami mi však kuriér priniesol balíček s týmito produktami(neviem od koho, ale veľmi pekne ďakujem :)). Takže som sa rovno pustila do testovania, a samozrejme, ako prvý za obeť padol lak na nechty. Ale idem pekne po poriadku - tak ako to mám nafotené... 
Tohto mesačnou novinkou je toaletná voda Fabulous Funtasy, ktorá síce nie je vyslovene zlá, no preferujem iné vône. Jej zloženie tvorí kvet zvončeka a biely čaj, čučoriedky, mandarínky, lístky pomarančovníku, zemitá zmes kašmírového dreva, pižmo a biely jantár.
Osobne by sa mi hodila skôr k mladším ročníkom - cca okolo tej 15-tky, ale keď sa páči aj ženám v zrelom veku, je to pravdaže len o vkuse :))
Ďalšími novinkami sú očné tiene v ceruzke, ktoré sú dostupné v pastelových odtieňoch. Líčenie s nimi je jednoduché a rýchle, bohužiaľ do 5-tich minút sa na viečkach zlievajú do pásika... Skúšala som aj naniesť ich na bázu, avšak na tú nechceli chytiť vôbec :/ Veď pripájam i foto...
 Na tiene nadväzuje riasenka, ktorá je na trhu od januára. Tá ma v celku milo prekvapila. Na prvej koláži je nanesená len tak na holé mihalnice v jednej vrstve, a na spodnej koláži som použila Artdeco bázu na riasy a ešte predtým ich prepúdrovala púdrom a v oboch prípadoch som použila klieštiky na riasy. Na spodnej koláži je myslím dosť viditeľný rozdiel, čo poviete? Riasenka oči nedráždi, behom dňa neopadáva a perfektne drží svoj tvar - takže s touto som spokojná. I keď je pravdou, že som mala už aj lepšie, ale zase aj horšie - a niekoľkokrát drahšie ako je táto(2,99€).
Prejdime už len v krátkosti k linke v pere. Takéto si už zasádne sama od seba nekupujem, nakoľko mám niekoľkonásobnú skúsenosť, že neskutočne rýchlo vyschnú... Táto navyše ani nie je taká čierna ako od linky očakávam, ale aj tak to rovnako ako riasenka, nie je najhoršie :)) 

Tieto produkty by som odporučila najmä tým z Vás, ktoré buď s líčením len začínajú, alebo nemáte veľa peniažkov na míňanie drahšej dekoratívky. Ale zase, najlepšie je keď si to každá skúsi sama na sebe, pretože to čo mne nesedí, ostatným môže - takže je to úplne individuálne a osobne teda radím skúsiť, aby ste vedeli moje slová buď potvrdiť alebo vyvrátiť... 
 Najviac som však spokojná s holografickým lakom v malinovom odtieni s obsahom malinkých čiastočiek, ktoré odrážajú všetky možné farby. Za cenu 1,79€ je to veľmi dobrá kúpa a teda lak a riasenka - ak sa rozhodnete vyskúšať ich, Vás myslím svojimi kvalitami nesklamú, za seba ich môžem odporúčať. I keď je lak trošku hutnejší, aplikácia je celkom pohodlná a rýchla. Výdrž priemerná, t.j. - 3 až 4 dni. A teraz už fotky :))
Zapáčil sa Vám niektorý zo spomenutých produktov? :)

5 komentárov:

  1. Ten lak je krásný :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ta řasenka vypadá super, na to, že je od Miss Sporty na ni čtu samé dobré recenze :)


    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rozhodně si musím pořídit tu kočičí řasenku a zajdu si ovonět i tu vůni :)

    Spotřebováno: Únor 2015 + Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to najlepšie na koniec :-D na prvé skúšanie fakt stačí,inak neviem.mám doma krásny lososový lak,ale je dosť hustý,zle sa s ním robí.a žltu maskaru,ta je vcelku dobrá.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Od Miss Sporty mám ráda laky na nehty, jiným produktům jsem moc nepřišla na chuť :) Ale možná mám jen málo ozkoušeno :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť