9. 2. 2015

Stále neviete čím obdarovať svoju lásku na Valentína?

Skúste to tento rok s originálnou novinkou(aspoň pre mňa), a podarujte mu/jej takéto krásne bylinkové vrecúška, ktoré pomáhajú zrelaxovať telo i ducha po ťažkom hektickom dni. Tieto, ktoré vidíte na fotografii sú špeciálne pre zamilovaných, a ak sa stále neviete rozhodnúť, čo to bude tentokrát, stíhate ich ešte objednať TU :)) V ponuke však je viacero druhov, teda je si z čoho vyberať - ako pre mužov, ženy tak i pre naše malé ratolesti. A navyše - je to slovenská HANDMADE výroba!
Jedno takéto vrecúško stačí vhodiť do vane a začať napúšťať vodu. Vrecúška sú kvalitne zošité, takže sa neobávajte toho, že po kúpeli budete z vane zbierať bylinku po bylinke :)) Naviac sa vrecúškom môžete akoby peelingovať, čo si myslím, že je super najmä pri vrecúšku určenom po cvičení... 
Ja som už počas napúšťania vane cítila krásnu bylinkovú vôňu ako keď si práve zalejem čaj :) Moje vrecúška obsahujú vňať z damiány, kvet ruže, kvet jasmínu a ružový esenciálny olej. Kúpeľňa bola teda skutočne nádherne prevoňaná a relaxačný účinok zaručený. Odporúčaná doba takéhoto kúpeľa je 15-20 minút.
Mali ste už niečo podobné, alebo je to pre Vás rovnako nové ako pre mňa?

3 komentáre:

  1. Taky je to pro mě novinka a vypadá to moc dobře :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skvělý a originální dárek :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť