27. 2. 2015

NOVINKY z DM-ky január/február 2015

Počas každej zimy mávam zopár týždňov kritických, kedy mám hánky rúk - tak sa to volá? :)) suché, popraskané a cítim sa ako keby mali moje ruky minimálne 70 rokov za sebou :( Hnusné suché a zošuverené... A to som si len raz zabudla dať rukavice, a mala som potom o zábavu postarané... Takže ako na zavolanie mi prišiel tento skvelý olejček, ktorý ma z tohto problému vysekal!
Balea telový olej Seelenzart je síce telový olej, no nevylučuje sa použiť ho aj na pleť, či na vlasy, prosto kamkoľvek si zmyslíte! Ja som si ho obľúbila najmä na ruky, pretože ich vynikajúco hydratuje, vyživuje, premasťuje a totálne ich zjemní. Obsahuje totiž 3 vzácne oleje - jojobový, avokádový a bisabolový, ktoré ju okrem účinkov rozmaznávajú zmyselnou exotickou letnou vôňou, ktorú som si zamilovala na prvé ovoňanie. Rovnako ho však rada používam na nohy po holení.
Oceňujem na ňom, že hydratuje hĺbkovo, a nielen povrchovo na niekoľko minút. Za 3,49€/150ml je to myslím výborná investícia, keďže jeho použitie je všestranné, nezaberie veľa miesta a vyrieši hneď niekoľko nedostatkov naraz. 
Februárovou novinkou je aj táto Ebelin masážna kefka na tvár, no tu Vám rovno napíšem, že odkedy používam Philips VisaPure, tú asi nedokáže prekonať nič... Od apríla by mala byť podľa mojich informácií v predaji aj v každej DM-ke, a dovtedy sem stihnem postnúť rozsiahlu recenziu(je sa na čo tešiť! :))
Táto Ebelin kefka ma po rozmaznávaní od VisaPure nepresvedčila o tom, aby som ju používala pravidelnejšie... Zdá sa mi tvrdá, a zase ako viete ja mám problematickú pleť, takže potrebujem niečo jemnučké. Neviem, no nechcem ju nijako zatracovať, ale proste ma nenadchla.
3€ však Váš finančný rozpočet jednoznačne nezruinujú, takže ak chcete vyskúšať niečo iné, kúpte si ju. Aplikácia je v podstate jednoduchá. Stačí si navlhčiť pleť, navlhčiť kefku a aplikovať na ňu malé množstvo čistiaceho gélu a krúživými pohybmi sa pohybovať po pleti. Možno tak jednu max. dve minúty, a následne zmyť :)
A poslednú novinku, ktorú som testovala, a vlastne stále používam je Balea zmatňujúca pleťová voda a púder 2v1. Podobný produkt s obsahom púdru som ešte nemala, takže ma to dosť prekvapilo, že aj púder sa môže nachádzať v pleťovej vode. Je určená na jemné očistenie každého typu pleti. Mne sa osvedčila hlavne na ranné použitie, avšak na noc používam moju dlhoročnú stálicu...
Púder sa vždy usadí na spodnej časti, takže pred každým použitím je potrebné fľaštičku poriadne pretrepať krížom-krážom, by sa voda s púdrom zmiešali dohromady. Počas používania sa okolo rozplynie krásna jemná vôňa malín. 
Na ranné dočistenie pleti je ako stvorená a napriek tomu, že jemne zmatňuje, pleť zbytočne nevysušuje, a je teda pripravená na nanesenie krému, či prípadné použitie make-upu pri líčení :)) Jej cena je tiež viac ako priaznivá, a teda za 200ml zaplatíte iba 1,99€.
A ktorý produkt ste si stihli obľúbiť Vy? Tiež sa neviete nabažiť olejčeku či Vám "padlo do oka" niečo iné? :)

9 komentárov:

  1. Tieto vecičky som recenzovala aj ja /dve z troch akurát v dnešnom poste :)/ a ako som bola nadšená z olejčeka /tá vôňa je fakt božská!!! :)/, tak ma sklamala pleťová voda. Síce voňala, zmatňovala, ale hovadsky ma ťahala :(. Kefka taký neutrál, neurazí, ale na môj vkus tiež moc tvrdá...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hezký článek :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak na ten olejček sa pozriem, takáto všestranná pomôcka by sa mi hodila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. raz som kupila balea pleťovú vodu a tak som sčervenela,až opuchla,že nikdy viac.kefku mám presne takúto istú len fialovú,dostala som ju,možno nejaká staršia edícia dm.používam ju aj na peeling,celkom dobrá.a olejček som si zvykla mandlový čistý zmiešať s kávovou usadeninou a masírovať.tiež mám problém s rukami,zabúdam mazať,nosím rukavice v kabelke,nie na rukách a pod :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já jsem měla olej vanilkový od Baley a ten byl taky super! :-)) Na masáž je opravdu úžasný :-) Skills of Art

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten masážní kartáček na obličej už chci déle vyzkoušet :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zaujimalo by ma, ako je to s nanašanim kremu po použiti tej pleťovej vody s pudrom. Mám totiž alverde pleťovu vodu s nejakym bahnom a keď si po nej na tvár nanesiem krem, to bahno sa mi akoby začne droliť z tváre.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S nanášaním krému je to, bohužiaľ, celkom naprd :)

      EOS giveaway

      Odstrániť
    2. ono to asi závisí aj od samotného krému - ja teraz používam loreal skin perfection sérum a nemám najmenší problém...

      Odstrániť