5. 2. 2015

NOVINKA! GARNIER Miracle Skin Cream

Miracle Skin denný krém od Garnier je síce na trhu od decembra minulého roku, no podľa mňa sa stále radí k novinkám - aspoň ja som ho začala vnímať prostredníctvom reklám iba nedávno, preto si dnes o ňom povieme niečo viac...
Podstatou je "vybabrať" s vráskami, známkami únavy, pigmentovými škvrnami, nejednotnému tónu a mdlej nejasnej farbe pleti - OKAMŽITE a DLHODOBO! 
Jeho účinky boli testované na 1570 ženách všetkých typov a tónov pleti. Najvhodnejší je pre ženy po 30-tke, kedy sa pleť začína rapídne meniť a preto by mala zmeniť aj kozmetika, ktorú ste používali doteraz...
Recenziu môžete dočítať kliknutím SEM :))

7 komentárov:

  1. vypadá teda více než zajímavě :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypada zajimave, ja mam od Garnier ted zmatnujici krem, tak jsem na nej zvedava :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hmmm a farba sa naozaj pekne prispôsbí? myslíš že to bude aj pre bedulku? lebo moja psoledná skúsenosť z garnierom bola dosť... oranžova...
    Another.day.with.Hana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pravdupovediac - ja nie som až taká bleduľa, takže to s istotou tvrdiť nebudem, no na to, ako oranžovo vyzerá, keď sa postupne rozotiera, po úplnom rozotretí na mne vôbec nepôsobil oranžovo. ťažko to posúdiť takto :/ najlepšie by bolo ak by si skúsila tester, ak je v nejakej drogérii.

      Odstrániť
  4. Tak na túto recenziu musím reagovať, pretože tento krém bol pre mňa neskutočným sklamaním. Na obale sa píše:´´ Okamžite omladí tón pleti, hydratuje 24h. ´´ Hydratuje to bol asi vtip, pretože tvár mám samú šupinku, celá je vysušená. Pri druhom pokuse som si pod tento krém naniesla klasický denný krém, šupiniek bolo o niečo menej, ale aj napriek tomu tam boli. Tento krém tak maximálne vyplní vrásky ale inak nič.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. milujem jeho vôňu :) úžasná pomôcka na horúce letné dni ked nechcem make up, iba zjednotiť pleť a rozžiariť ju ...garnier nikdy nesklamal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja na tento krem nedam dospustit. Sadol mi, je skvely, krasne vonia, jemnucky, takze vrelo odporucam...

    OdpovedaťOdstrániť