3. 2. 2015

Môj Valentínsky Wishlist pre rok 2015

Uznávate Valentína? Je to síce komerčný sviatok, no aj tak si myslím, že by nebolo pekné ak by sme v tento deň neobdarovali našich najmilovanejších nejakým či už sladkým alebo voňavým darčekom. Ja som sa rozhodla spojiť tieto dve prídavné mená k sebe, a z nich teda vznikli sladko ružové a voňavé parfumy, ktoré sú akýmsi mojim pomyseľným wishlistom :))

Parfumy sú mojou srdcovou záležitosťou, a práve tieto konkrétne štyri by ma dokázali urobiť šťastnou... Síce Moschino už mám, no zostáva mi v ňom zopár kvapiek, a tak by zaň bola skvelá náhrada spolu so sprchovým gélom a telovým mliekom a to všetko zabalené v krásnej srdiečkovej škatuľke... My ženy sme proste detailistky a detaily nás často vedia dostať do kolien, že mám pravdu?

Roberto Cavalli Exotica, Tommy Hilfiger Loud, Versace Bright Crystal Absolut, Moschino Pink Bouquet
A prečo som zvolila práve túto štvoricu? Už dávno pradávno túžim po nejakej Roberto Cavalli vôni, no dodnes som napriek tomu ani jednu jedinú ani len neovoňala... Krásne flakóny ma pravidelne lákajú ku kúpe, a RC si teda na baleniach dáva skutočne záležať - sú to podľa mňa luxusné skvosty hodné vystavenia na poličku :))

Tommy Hilfiger je zatiaľ voda, do ktorej som tiež ešte nevkročila. Tento flakón stvárňuje vinylovú dosku, a musíte mi dať za pravdu, že stojí za povšimnutie :))

Od značky Versace si dookola kupujem vôňu Versense, takže to svedčí o mojej spokojnosti s ňou, preto verím, že aj verzia Bright Crystal Absolut by sa mi páčila. Obsahuje totiž zložky ako napr. granátové jablko či maliny.

A na záver, moje staré známe Moschino Pink Bouquet, ktoré určite stojí za vyskúšanie, a práve preto si plánujem zaobstarať ďalšie balenie. Je to krásna romantická sladká kvetinová vôňa vhodná na každú príležitosť...

Toľko k mojim túžbam, no pre Vás ešte okrem nich jednu zaujímavú akciu, ak niečo nakúpite TU v hodnote 35,70€, k nákupu dostanete jednu z týchto nádherných darčekových sád úplne ZADARMO! Ja s Agent Provocateur zatiaľ skúsenosť nemám, tak mi kľudne môžete do komentárov napísať, aké tie vône sú, či sa Vám páčia alebo nepáčia...? :))

2 komentáre:

  1. Od Versace mám klasický Bright Crystal a zbožňuju ho :) hezky taky voní jejich Yellow Diamond. Tento jsem ještě nezkoušela :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám Moschino Pink Bouquet, je to taká sladká vôňa, na ktorú som si musela dlllllho zvykať, no teraz ju už mám rada a páči sa mi, aj keď je pravda, že každý deň ju nepoužívam :) S Agent Provocateur tiež nemám skúsenosť, takže v tomto neporadím...

    OdpovedaťOdstrániť