3. 2. 2015

MIXA CC krém proti začervenaniu

Značku Mixa všetky poznáte minimálne z reklamy. A čo by som to bola za blogerku, keby sme ju neskúsila aj na vlastnej koži?! Ja som zo širokej ponuky testovala CC krém a dnes sa s Vami chcem podeliť o moje pocity, ktoré som počas tohto testovania nadobudla.
Na úvod si však neodpustím niekoľko zaujímavých informácii o samotnej značke, ktorá vznikla v roku 1924 vo francúzskej lekárni. Spočiatku sa špecializovala len na produkty určené detskej pokožke, no postupne sa ponuka rozšírila pre všetky potreby citlivej pleti tváre a pokožky tela a v súčasnosti už poskytuje kompletnú starostlivosť o citlivú pleť tváre aj tela pre komplet celú rodinu!
Názov Mixa pochádza z latinského výrazu „miscere“, čo možno voľne preložiť ako „vytvoriť zmes tých správnych prísad“.
Hlavnými účinkami tohto CC krému sú - zmiernenie začervenania pleti, upokojenie podráždenia a zjednotenie tónu pleti. Tento CC však nie je ako ostatné - na forme tónovania, no svojimi účinkami preniká hlboko do pokožky, a práve vďaka dlhodobému a pravidelnému používaniu postupne upravuje a zjednocuje tón pleti.
Zloženie je obohatené o ochranný faktor SPF15, a mnohé účinné látky ako je výťažok z kvetu arniky a vitamín B3, ktoré pleť upokojujú, kofeín proti začervenaniu a jedinečnú zmes olejov a vosku známu ako Cold Cream, ktorá pomáha upokojiť pleť.
Podľa mňa je tento krém vysoko kvalitný. Ja mám problematickú pleť, a tak každé upokojenie môjho, v poslednej dobe nehorázne búriaceho sa akné, príde vždy viac ako vhod. A naozaj sa mi to vďaka tomuto krému aj v celku darí, avšak na ulicu si nemôžem dovoliť vyjsť len s použitím krému, no potrebujem použiť aj make-up. No na dni, kedy viem, že sa v spoločnosti príliš motať nebudem, a vtedy keď si chcem oddýchnuť od klasického make-upu, použijem práve tento krém.
Cítim sa vďaka nemu lepšie, keď viem, že sa mi o pleť stará poriadny krém. Či mi vyrovnal tón pleti je zatiaľ skoro tvrdiť, no verím, že ak pravidelné používanie nezanedbám, určite sa dočkám pozitívneho výsledku! Najviac by ale isto vyhovoval dámam, ktoré nepotrebujú príliš zakrývať. Resp. make-up vôbec nepoužívajú ho vidím ako skvelé riešenie, pretože Vám poskytne všetko to, čo naša pleť potrebuje!
Obľúbila som si ho natoľko, že ho dokonca občas používam aj na ruky nie len na pleť, pretože skvele vyživuje a hydratuje, a tak si z času na čas doprajem takúto vysoko výživnú kúru :)) Navyše má veľmi príjemnú, nevtieravú vôňu, takže o zážitok z arómy mám postarané tiež!
Konzistencia sa rýchlo vstrebe do pokožky a nezanecháva mastný ani lepivý pocit, takže ho rada používam aj v práci, kedy je práve to rýchle vstrebanie viac ako potrebné... Je redší, takže netreba na jedno použitie aplikovať veľké množstvo, práve naopak. Za seba teda môžem tento krém odporúčať, a určite sa teraz po kladnej skúsenosti začnem v drogérii po tejto značke obzerať viac ako doteraz! :)
Mamina má onedlho narodeniny, takže možno práve siahnem po nejakých produktoch od Mixy, nakoľko trpí suchou pokožkou či už na tele, no rovnako aj na pleti – verím, že by sa potešila...

6 komentárov:

  1. Už po něm pokukuji poměrně dlouho, tak ho nakonec asi přece jen vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som skusala tiez nejaky mixa krem na citlivu pokozku, ale nie presne tento. ale nejak extra ma neohuril. ale ani neurazil

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypada moc dobre, od Mixy jsem zatim nic nezkousela, ale asi bych to mela napravit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já měla od Mixy vlasovou kosmetiku a vyhovovala mi skvěle :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mala si aj cervenu a podrazdenu pokozku, na ktoru je krem v podstate urceny?
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kupila som si prednedavnom tento krem pretoze mam presne taku pokozku urceny a hned po prvom dni sa mi vyhodili vyrazky co sa mi normalne nestava :( stale som tomu davala sancu a vyrazky len pribudali tak som sa vratila k mojmu povodnemu a vyrazky zmizli

    OdpovedaťOdstrániť