6. 2. 2015

DERMACOL novinky - riasenky a penové očné tiene

Pre dnes som si pre Vás ďalšie horúce novinky z dielne Dermacol - najnovšiu riasenku Mega Lashes a penové očné tiene Moon Touch hneď v štyroch odtieňoch, a o čosi "staršiu" novinkovú riasenku Party Mania, takže ak túžite po výraznom a zmyselnom pohľade, čítajte ďalej :)
Neviem ako u Vás, no v mojom prípade je riasenka tým najpoužívanejším produktom, takže ich míňam poriadne veľa. Avšak vždy sa poteším každej novinke a s nadšením sa ihneď púšťam do testovania. Dermacol riasenky mi vyhovujú, preto som už od začiatku vedela, že ani tieto ma nemôže sklamať.
Ako vždy pripájam i oficiálny popis výrobcu, najskôr k riasenke Mega Lashes: "Dodá riasam super objem s panoramatickým efektom, nádherne ich vykreslí a rozčeše. Extra odolná a perfektne priľnavá krémová textúra obalí riasu po riase a dodá každej hustotu a plnosť. Objemová kefka nanesie optimálne množstvo farby na riasy a precízne oddelí jednu od druhej. Prírodné vosky a špeciálne látky tvarujú riasy, dodávajú im hustotu a fixujú na dlhé hodiny. Intenzívne čierne pigmenty dodávajú riasam výraznú farbu. Nelepí riasy a nevytvára hrudky."
Na značke Dermacol sa mi páči, že riasenky obaľuje do farieb, a nie len do čiernej ako ostatné značky. Síce čierna je klasika, ktorou sa nedá nič pokaziť - no mne sa naopak farebné balenia páčia. Tentokrát je riasenka Mega Lashes v zlatom prevedení, čo jej dodáva šmrnc s dávkou luxusu, doplnená názvom, ktorý pôsobí ošúchane, avšak tlač je kvalitná a nemizne.
Kefka je pomerne hustá, a dobre sa mi s ňou manipuluje. Skvelé bolo, že už od prvej chvíle mi riasenka vyhovovala, a nebolo potrebné ju zopár dní rozpoužívať... Na riasach pôsobí prirodzene, výborne ich vytáča, keďže bežne mám riasy úplne rovné, a samozrejme nesmie chýbať aj objem. Ak by ste chceli líčenie ešte jemnejšie, postačí Vám jedna vrstva, ja však mám riasy radšej výraznejšie :) Ani po celodennom nalíčení sa nehrudkuje, nežmolkuje, neopadáva pod oči a nepôsobí na riasach priťažko. Svoj tvar si drží celý deň, a rovnako nemám problém ani s odličovaním... Takže zamňa obrovská spokojnosť, a do zbierky mi pribudla ďalšia kvalitná obľúbenkyňa!
A aby líčenie nebolo len také smutné iba s použitím riasenky, oživíme ho očnými tieňmi, tentokrát som použila penové tiene Moon Touch s mesačným trblietaním! Kombináciu troch ste už mohli vidieť na fotografiách vyššie, kde som použila svetlý, ružový aj hnedý. V ponuke ich však je dokopy až 10, takže si je z čoho vyberať :)
Tiene majú veľmi podarené balenie a rovnako aj odtiene sú krásne, akurát ten zelený mi vôbec nepasuje, no zo zvyšných troch mám radosť :) Každý tieň je plný trblietok, a tak oči po nalíčení krásne prežiaria! Ich penová konzistencia je navyše vodeodolná, čo sa zíjde nielen v lete, no aj teraz v zime keď na nás padajú snehové vločky, o čom som sa aj ja sama presvedčila! Majú celodennú výdrž, no čo mne trošku prekáža je samotná aplikácia, keďže najlepšie je, ak sa aplikujú prstami - takže pri líčení musím mať vždy po ruke vlhčené obrúsky. Avšak to je jediné, čo by som im vytkla. Ja trblietavé očné tiene milujem, a tak bolo hneď jasné, že medzi nami vznikne pevné puto :)) 
A záver patrí riasenke PARTY MANIA, ktorá sľubuje bohatý objem rias! Spočiatku však riasenka zaujme svojím neónovo ružovým balením, ktoré je určite neprehliadnuteľné :)) To však nie je jediné, čím zaujme - pýši sa totiž extra čiernou textúrou, ktorá ale naopak mne pri odličovaní nevyhovovala, nakoľko som musela použiť viac tampónov ako bežne. Nie je to však žiadny veľký prehrešok, len mi jednoducho stačia bežné čierne riasenky :))
Objemová kefka so špeciálnymi vláknami a plastické, samotvarovacie vosky dokážu skoro žiadne riasy premeniť na to čo vidíte na fotke vyššie :)) Čo poviete celkom slušné nie? Dlho som sem nedávala fotku oka pred nalíčením, ale teraz sa k tomu plánujem vrátiť, keďže vidím, čo dokážu farbičky a ako pekne vidno rozdiel... :)
Riasenka je fajn, no keby som si mala vybrať jednu z týchto dvoch, bola by to tá zlatá varianta. Lepšie sa mi s ňou pracovalo, a aj efekt sa mi páči o kúsoček viac. Aký máte na ne názor Vy?

5 komentárov:

  1. Špirály mňa osobne nezaujali ale tieniky sú krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiene ma zaujali, len mám obavu či vĎaka konzistencii nebudu zaliezať do vrások...
    Another.day.with.Hana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dermacol řasenky mám moc ráda :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Výměna kdekoli Váš čas je drahý. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovedaťOdstrániť