25. 2. 2015

Ako sa dá zvíťaziť nad lupinami...

Značka ALTERNA mi síce bola doteraz totálne jednou veľkou neznámou, avšak už prvý vyskúšaný produkt ma presvedčil o jej kvalitách. Caviar Clinical bezsulfátový šampón proti lupinám je síce drahší, ale nakoľko je účinný už od prvého použitia, stačí ho používať iba 1x do týždňa pre udržanie efektu, a teda vydrží podstatne dlhšie ako keby si ním umývam vlasy 3x do týždňa...
Šampón je však vhodný i na každodenné používanie, nakoľko vlasy i vlasovú pokožku umýva šetrne, no na druhú stranu veľmi účinne a starostlivo. Obsahuje kyselinu salicylovú, ktorá zmierňuje svrbenie a zabraňuje tvorbe ďalších lupín a ošetrujúce zložky, ktoré hydratujú vlasové dĺžky a končeky.
I keď čakaciu dobu nemám v obľube, tentokrát to vždy stojí za to! Odporúča sa po nanesení počkať 3-5 minút, ja si to nikdy nestopujem, a nechávam ho účinkovať tak od oka... Prekvapilo ma však, že už po prvom použití zmizli všetky lupiny, takže účinok je zaručený okamžite!
Vôňu má, povedala by som citrusovú, takže môže byť :)) Pení výborne, avšak má jednu chybu... Ani nie tak samotný šampón ako jeho balenie. Musím totižto pri každom vytlačení použiť veľkú silu, až sa mi trasie ruka a navrú mi žily aj tie, ktoré nemám :D A čím je tam šampónu menej, tým ťažšie to ide... Takže ak túto moju recenziu niekedy v budúcnosti nájde nejaká kompetentná osoba - poprosím nové balenie :)) Inak som s produktom veľmi spokojná a konečne sa nemusím obávať toho, kedy a kde sa mi zase objaví lupina...

Poznáte túto značku, resp. máte s ňou aj osobnú skúsenosť?

2 komentáre:

  1. Ty jo, ten by stál za hřích. A není to stejný typ jako Head&Shoulders, kdy lupy sice taky hned zmizí, ale po skončení používání se hned objeví? (jde o to, že šampón vytvoří na pokožce hlavy vrstvu, přes kterou se lupy nedostanou... ale možná je to jenom šamponová urban historka :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som sa lupin zbavila ked som zacala pouzivat sampony Cien z lidla,v tych ostatnych samponoch mi asi nieco vadilo

    OdpovedaťOdstrániť