12. 1. 2015

YANKEE CANDLE samplers sviečky, vosky a osviežovače vzduchu

Tentokrát to nebude len o jednej konkrétnej vôni, no trošku si rozšírime obzory, čo všetko, respektíve, predstavíme si niečo málo z veľkého množstva ponuky tejto prudko voňavej značky, ktorá sa - aspoň u nás doma teší veľkej obľube! Najmä cez Vianoce to u nás krásne rozvoniavalo po vianočných edíciách Yankee Candle :))

Začnem hneď skraja - osviežovačom či už do auta, batožiny, skrine, alebo aj na WC. Jednoducho aké použitie mu určíte tam ho aj využijete :)) Ja ich mám vo vôňach DRIFT AWAY a FRENCH VANILLA. Každý takýto sprej má 4,5ml a vydrží presne na 65 streknutí.

Dočítať môžete TU.

8 komentárov:

  1. Já miluju vůni vanilla frosting a tu melounovou :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám doma šeříkový vosk a je tak šílené intenzivní, že musím po půl hodině svíčku dole zhasnout, ale zase používám ho denně a mám ho už měsíc a stále je tam stejné množství mi přijde. :-D Ale vůně je božská. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahojte baby, nedávno som si kupila sviečku Yankee Candle Turquoise Sky,je veľká, stála 15 euro. Ale vôbec nevonia :( Chcela by som sa vás opýtať, máte niekto podobnú skúsenosť? Dakujem za odpoved. Lenka z Liptova.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj ja som ich už mala, a stále mám veľa vyskúšaných, s každou jednou som maximálne spokojná! Túto, ktorú spomínaš ty som žiaľ nemala, ani som ju nemala možnosť čo i len ovoňať niekde, takže neviem naozaj... Ale určite je to len tou konkrétnou vôňou. Skús si zájsť do predajne kde ich majú a tam si k nim privoňaj jednotlivo :)

      Odstrániť
    2. Dakujem, Petronela...Moja sestra si nedavno kupila sviecku Yankee C. s vônou levandule, ale ani tá nevonia...čo ak sa na svk začal dodávať druhotriedny tovar? Inak si to vysvetliť neviem...

      Odstrániť