10. 1. 2015

Verní pomocníci z DM-drogérie a môj vianočný darček :)

Novembrový testovací balíček bol dokonca aj farebne zladený dofialova :)) Nachádzali sa v ňom 2 produkty, a to EBELIN čistič na kozmetické štetce a BALEA krém na ruky a maska 2v1. A tretí produkt ma prekvapil pár dní pred Štedrým dňom ako darček od DM-ky, za čo im ešte raz veľmi pekne ďakujem! Boli ním 3 limitované masielka na telo v krásnom darčekovom vianočnom balení značky Alverde.
Začnem ale pekne po poriadku čističom na štetce, ktorý si neviem vynachváliť. Po podobných produktoch som sa už pozerala, no tie ceny ma od kúpy odradili. Tento je však iba za 3,99€/100ml, čo sa mi vidí tak akurát... Má perfektnú sviežu vôňu, ktorá sa na štetcoch drží po dlhý čas, čo sa mi páči :)) Plnohodnotnému čisteniu sa to však nevyrovná - najmä pri štetci určenom na nanášanie make-upu, avšak na bežné povrchové čistenie medzi jednotlivými líčeniami ho hodnotím ako vynikajúceho pomocníka! Sprejový aplikátor sa mi však pri každom použití akoby zasekáva, a ťažko sa s ním manipuluje - nie je to však žiadny veľký prúser, ale chcem sa spýtať, či máte rovnakú skúsenosť, alebo len tento môj je lenivý? :)
Čistič je vhodný na každodenné používanie, no určite štetce odporúčam poriadne preprať tak raz za týždeň max. za dva. Sprej sa ľahko používa, jednoducho ho len nastriekate na štetce, necháte chvíľočku pôsobiť a potom utriete papierovým obrúskom, necháte štetce voľne vyschnúť a môžete používať ďalej! 
Krémov na ruky nie je nikdy dosť, a ja ich mám skutočne dosť - rada ich totiž striedam podľa nálady či požiadaviek na hydratáciu. Tento krém je navyše aj maskou na ruky, stačí ho len naniesť v hrubšej vrstve a nechať min. 30 minút pôsobiť. Ja si takúto masku doprajem vždy pred spánkom, a teda maska pôsobí celú noc až do rána. Ráno sa už budím s rukami jemnými ako bábätko. Ak však máte bavlnené rukavice, efekt je ešte lepší! Navyše obsahuje olej z makadamiového orecha a bambucké maslo, vďaka ktorému dostáva pokožka dostatok hydratácie. Veľmi pekne vonia, a vďaka ľahkej konzistencii sa rýchlo vsiakne, takže nezanecháva žiadny mastný film!
A nakoniec môj krásny darček :)) Sú to síce telové maslá - každé má 50ml, no viete, že ja sa už natieram klasicky len výnimočne, keďže preferujem skôr tel. mlieka do sprchy. Takže tieto masielka používam ako krémy na ruky, a tá vôňa je nepopísateľná! Keby sa dalo, posielam Vám trošku na každú stranu sveta :)) Sú vo vôňach vanilky so škoricou, brusnice a pomaranča. Ani keby ste ma zabili, nerozhodla by som sa, ktorá vôňa sa mi páči najviac!
Normálne mi je ľúto tú škatuľku vyhodiť, takže ich skladujem stále pekne v nej :)) Vanilkový je podstatne hutnejší od ostatných dvoch, ale rozotiera sa rovnako dobre. Ja pri krémoch na ruky nikdy množstvom nešetrím, a tým znásobujem tú nádhernú vôňu týchto masiel, ktorá vydrží voňať aj hodinu po nanesení. Slušne hydratujú, a u nás doma sa stali ihneď obľúbenými, pretože perfektne svojimi vôňami dopĺňali vianočnú atmosféru! :) 
 Máte niektorý zo spomínaných produktov? Ktorý, a ako ste s ním spokojné?

5 komentárov:

  1. mám tie alverde maslá.fantastické sú,jedno nosím v kabelke :D
    inak velmi dobrý krem na ruky je alverde s nechtíkom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám masielka, ale ešte som ich neskúšala. Používam tie klasické, nie "Vianočné". Ale príde na nich rad... A akurát dnes som si kúpila čistič na štetce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyhle másílka se mi taky moc líbily, ale já toho mám doma tolik, že jsem si zakázala krémy na ruce a na tělo kupovat, dokud to nespotřebuju :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krém na ruky mám veľmi rada, zo strachu, že ho zamenia za nejaký iný som si kúpila jeden do zásoby. Krásne vonia, rýchlo sa vstrebáva a zanecháva ruky hebké a jemné. Dávno som už nemala tak príjemný krém na ruky, Essence sa zo svojimi lmitkami oproti tomuto fešákovi môžu skryť.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť