2. 1. 2015

SONY Xperia Z3 Compact + príslušenstvo

Kozmetických recenzií tu znova bolo až-až, takže to trošku prestriedame recenziou na smartfón. Tentokrát som testovala Sony Xperia Z3 Compact v čiernej farbe, no dostupný je ešte v bielej, mentolovo-zelenej a červenej - ktorá sa mne osobne páči najviac :)
Vzhľadovo, rovnako ako predchádzajúci limetkový, sa mi veľmi páči. Pôsobí luxusne, nablýskane a dokonca v krajných situáciách, kedy sa potrebujete narýchlo poobzerať v zrkadlo, celkom slušne ho nahradí svojom zadnou lesklou stranou :))
So zvedavosťou som ho ihneď chcela otestovať, no tu nastal menší zádrhel. Nejde do neho totiž klasická SIM-ka, dokonca ani tá čo sa dá vylúpnuť. Preto som musela zájsť do ORANGE, kde mi moju vymenili za 10€ za takú, ktorá sa dá vylúpnuť dokonca až dvakrát, čiže potom ide do smartfónu iba ten zlatý "čip", oficiálne Nano-SIM. Tam som teda mala možnosť vidieť naživo aj Xperiu Z3, ktorá sa mi svojou veľkosťou páčila ešte viac. Pamätáte si aj Vy časy, kedy sme sa "predbiehali" v tom, kto bude mať menší telefón, a dnes je to práve naopak - čím väčší tým lepší...
Nechýba dokovacia stanica, a konektory na USB kábel a nabíjačku, SD kartu či konektor na pripojenie slúchadiel automaticky rušiacich šum či externého mikrofónu. Smartfón sa pýši až 4,6 palca veľkým displejom, takže v pohode zvládnete aj surfovanie po internete, pozeranie filmov či hranie hier. Ja som na ňom drtila Angry Birds Transformers.
Batéria mi vydržala tak zhruba jeden deň, niekedy dva - podľa toho, akej záťaži som smartfón podrobila. Ale už som zvyknutá si dávať na noc smartfón nabiť, takže žiadny problém - ten by až nastal, až by batéria nevydržala ani jeden deň :D Smartfón sa mi počas testovania ani raz nezasekol, nezamrzol, ba naopak - pracoval vďaka Androidu 4.4.4 rýchle, a to som spozorovala najmä po surfovaní po nete... Nebudem Vás tu zahrňovať kopou informácií, ktoré si nájdete kade-tade, no naopak sa snažím, vyzdvihnúť funkcie, ktoré mi imponovali.
Novinkou pre mňa bola možnosť pripojenia sa k PlayStation, a pravdepodobne v tom prípade asi možno ovládať hry smartfónom. Toto som však nemala možnosť odskúšať, takže ak viete o čo ide, budem rada ak ma trochu poučíte :)) Aj tu som si našla svoju obľúbenú aplikáciu Lifelog, s ktorou som sa už stretla aj pri predch. testovaní, takže som znova využila svoj SmartBand náramok.
Ďalšou skvelou funkciou je určite Antivirus, Movie Creator - vďaka ktorému si môžete video upraviť rovno po nahrávaní, a určite v neposlednom rade Navigácia, ktorá je v dnešnej dobe veľmi obľúbenou! 
Prejdime však pomaly aj na príslušenstvo, ktoré si môžete k smartfónu dokúpiť tiež. Začala by som headset-om Sony SBH52, ktorý sa určite osvedčí najmä pri šoférovaní, no rovnako ho možno využiť na počúvanie hudby. Hovor prijmete jediným stlačením, a keď zvyknete telefonovať pomerne často a dlho, je to veľký pomocník! Plusom tiež je, že ho môžete použiť tiež pre zobrazenie posledných hovorov. Môžete teda nechať telefón vo vrecku, taške, alebo kdekoľvek v rámci dosahu Bluetooth (dosah až 10 metrov). Ešte som zabudla spomenúť, že pri prichádzajúcom hovore na displeji vidieť, kto volá!
Prejdeme k slúchadlám, ktoré automaticky rušia šum MDR-NC31EM. Tieto vysoko komfortné slúchadlá to skutočne dokážu a sama som bola fakt presvedčená, akú kvalitnú prácu odvádzajú! Poskytujú výborný zážitok pri počúvaní hudby vďaka hĺbke bás a jasným výškam. Nemám im čo vytknúť, pretože ma svojom kvalitou skutočne presvedčili! Bonusom v balení boli pre mňa až 3 veľkosti gumičiek na slúchadlá, z čoho mne postačovali tie najmenšie - to len tak pre info :D Dizajnom to však nie sú iba také obyčajné slúchadlá, ako vidíte na fotografii vďaka svojmu tvaru...
A na záver už len v krátkosti spomeniem externý mikrofón STM10. Nakoľko však natáčam väčšinou na zrkadlovku, nemala som možnosť kvalitu zvuku porovnať so žiadnym iným takýmto mikrofónom, no podľa môjho skromného úsudku sa mi zdal zvuk naozaj identickejší, ako keď som skúšala nahrávať bez pripojeného mikrofónu, takže na tom určite niečo bude! Jednoducho ho len pripojíte k smartfónu a môžete nahrávať. Rozmerovo je celkom maličký, takže určite ani pri cestovaní nezaberie veľa miesta a budete si tak môcť dopriať kvalitnejší zvuk pri natáčaní videí :) Na záver už len jedno video... :) 
Tak čo, páčia sa Vám SONY smartfóny, alebo Vám imponujú iné značky? Aký smartfón máte Vy? :))

5 komentárov:

  1. Vypada dobre.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá opravdu skvěle, dívala jsem se na barevná provedení, no u mě snad u každé elektroniky vždycky zvítězí bílá barva, ale ani ta mentolová nevypadá špatně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článok! :) Ja som najprv chcela Sony Xperia Z1 Compact Lime, ale nakoniec u mňa zvíťazil Huawei Ascend P7 White, či už kvôli cene ale aj kvôli funkciám. Som s ním nadmieru spokojná, či už po dizajnovej stránke, rýchlosti fotoaparátu a funkciam. :)

    leuslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super vyzerá :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť