3. 1. 2015

SALLY HANSEN Salon Gel Polish - odtieň 251 PLUM´S THE WORD a 120 SHEER ECSTASY

Na testovaní je skvelé to, že aj keď si spočiatku myslím, že daný odtieň nie je nič pre mňa, nakoniec sa mi páči, a tak si nájdem ďalšieho obľúbenca! Rovnako to bolo aj pri tomto odtieni 251 PLUM´S THE WORD, keď som bola vopred "presvedčená", že sa mi iste nebude na nechtoch páčiť. A čudovali by ste sa, ako často ho teraz lakujem :)) Je to zvláštna kombinácia fialovej so šedou a práve to ho robí zaujímavým!
Recenziu na Salon gélovú manikúru som už robila TU, takže kto to ešte nečítal, nech sa páči :) Tento post teda už bude skôr o fotografiách... :)
Druhý odtieň je 120 SHEER ECSTASY, čo je v podstate mliečny lak. Ja som aplikovala až 3 vrstvy, no pre predstavu ako kryje v 2 vrstvách sa pozrite na ukazovák :) Keď som mala nechty nalakované týmto nechtom, cítila som sa veľmi upravene, decentne a veľmi často som sa prichytila pri tom, ako si obdivujem nechty. Dokonca v čase fotenia som mala nechty najdlhšie za celý svoj život, takže v práci som aj dostávala otázky či sú umelé alebo moje, a viete si predstaviť ako som hrdo povedala, že sú moje :))
Ktorý odtieň sa Vám páči viac? Máte radšej skôr tmavšie laky, alebo obľubujete svetlejšie?

9 komentárov:

  1. ten mliečny je neuveriteľne krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten světlý vypadá božsky! :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ako kedy, no v tomto prípade ten tmavý je božšky..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Líbí se mi oba dva, ale ten mléčný má nádech luxusu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Plum s the word mam a zboznovala som ho hned.. sedi mojmu typu pokozky a hodi sa mi ku kazdemu obleceniu..kedze nosim skor tlmene farby v zimu... druhy lak je tiez krasny a naozaj s nim nechty vyzeraju dokonale akoby boli umele... ale pritom su prirodzene :-)

    OdpovedaťOdstrániť