1. 1. 2015

Nový rok, nové ZOEVA štetce!

Na Facebooku som Vám už popriala, no aby to bolo oficiálne, tak aj tu Vám všetkým želám šťastný Nový rok plný úspechov a splneným prianí! :)
Prvým článkom v Novom roku budú informácie o novinkách, ktoré budú v predaji už od 10.1.2015! Verili by ste, že vtedy už bude mať ZOEVA v ponuke spolu 50 profesionálnych štetcov? Mať ich tak všetky doma, však? To by bol raj na zemi... :)
Sama by som neverila ani tomu, koľko práce taká výroba štetcov dá. Špeciálne zaškolený majster zostavuje každý štetec ručne tradičným sposobom, ktoré pozostáva až z 30-tich krokov! Áno, dobre čítate, 30-tich!
6-násobne lakované drevené rúčky, luxusná mosadzná hlava štetca a vlákna z prírodných alebo syntetických vlákien najvyššej kvality robia každý štetec výnimočným kúskom!
Ja som sa rozhodla dať tieto novinky do takýchto koláží a po dokončení článku sa budem rozhodovať, ktoré skončia u mňa doma :) Potom Vám dám určite vedieť ako som sa rozhodla. A čo Vy? Plánujete si niektorý objednať? Alebo už doma máte nejaké štetce od Zoevy, ak áno, ktoré konkrétne?

3 komentáre: