30. 1. 2015

NOVINKA! RIMMEL LONDON Brow This Way set na obočie

4 komentáre:

  1. Tak tejto novinke sa veľmi teším, pretože tiež momentálne zháňam tiene na obočie, ktoré by obsahovali aj vosk. Obočie som tiež vždy prehliadala, až na vytrhávanie, ale keď som si ho nedávno prešla očným tieňom, tak som bola úplne prekvapená, ako mi to zmenilo výraz v tvári. :D Aj na fotkách tvojho obočia vidím takú zmenu, alebo ako to napísať. A páči sa mi na tomto tieni, že je celkom tmavý.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten set vypada opravdu skvele, zrovna nejaky shanim. Mam doma jen tuzku a taky s nima vubec neumim pracovat. Tvoje oboci vypada skvele :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá naozaj zaujímavo!:) Ja som si nedávno kúpila od Catrice ale keď ho miniem určite sa pozriem na tento. Ďakujem za tip.


    Pozrite sa na moj blog: my-cosmetics-w0rld.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vypadají super, přesně tenhle typ setu na obočí vypadá skvěle - podle mě mnohem lepší než tužka nebo tekutý gel :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť