31. 1. 2015

NOVINKA! DERMACOL 16h dlhotrvajúca farba a lesk na pery 2v1

Ak dôsledne sledujete novinky, pred pár dňami ste tam mohli vzhliadnuť práve túto farbu na pery a lesk 2v1 od značky Dermacol, s ktorou nedávno prišla na trh. Je dostupná až v 9 rôznych odtieňoch, takže minimálne jeden odtieň sa bude páčiť každej z Vás, to som si istá :)
16H Lip Colour je revolučná v tom, že spočíva v dvojfázovom zložení, vďaka ktorému perám dodá intenzívnu farbu a zároveň i jemnú starostlivosť! Farby týchto noviniek sú extrémne dlhotrvajúce s vysokou pigmentáciou a krytím. Dva jednoduché kroky sa Vám o pery postarajú na celých 16 hodín.
Obsahuje prírodné oleje, včelie vosky a vitamín E, čím bráni vysúšaniu pier, hydratuje a dodáva im zvodný lesk.

Aplikácia:

1. krok : Aplikujte jemnú vrstvu farebnej bázy na pery a nechajte 1 minútu zaschnúť.
2. krok : Ultra lesk a starostlivosť aplikujte na dobre zaschnutú farebnú bázu. Zvláčnenie a lesk pier môžete obnoviť kedykoľvek v priebehu dňa.
Tak oficialít bolo až-až, preto sa vrhnime na moje názory z testovania, a či naozaj tento revolučný produkt aj dokáže to čo sľubuje. V prvom rade by som rada spomenula moju skúsenosť spred cca 10-tich rokov, kedy som mala podobný produkt od značky Rimmel London. Očakávania boli veľké no o to väčšie sklamania - produkt totižto neskutočne lepil, farba vôbec nebola taká sýta ako by sa od nej malo očakávať, a o výdrži radšej pomlčím...
 Odvtedy som sa, nie že vyhýbala podobným produktom, no prosto som ich nevyhľadávala, až sa mi dostala do rúk táto novinka, a ja som toho názoru, že všetko treba najskôr skúsiť, a nie dopredu odsudzovať :) Tieto farbičky som testovala v odtieni č.01 a č.04. 01 je nude-ružová a 04 výrazná červeno-bordová, ktorých sa mi za posledné týždne nazbieralo až-až, a ja vôbec nie som fanúšik takýchto farieb - čo sa rúžov či leskov na pery týka...
Avšak viem, že mnohé z Vás často a rady siahajú práve po červených odtieňoch, preto verím, že Vám moje fotky pomôžu pri rozhodnovaní a následnom výbere nejakého konkrétneho, a možno práve tohto červeného odtieňa :)) Ja osobne by som okrem tejto 04-ky určite využila všetky ostatné...
Samotná aplikácia je veľmi jednoduchá. Ak by ste sa však rozhodli použiť iba prvú - farebnú vrstvu, neurobili by ste dobre, pretože tá sama o sebe trošku lepí, teda druhá vrstva je v tomto prípade viac než potrebná. Potom však už lepivý pocit zmizne! Sýtosť farieb je skutočne taká, ako výrobca sľubuje v popise, a výdrž - čo Vám budem hovoriť - mám problém ho odličovať, tak drží :D
Sama som neverila vlastným očiam, že naozaj zvládne držať toľko hodín! Lesk z pier pravdaže po pití či konzumovaní mizne, ten počas dňa dopĺňam ďalšími vrstvami, no farba drží ako priklincovaná - a teda neotláča sa ani na pohár - jednoducho nikam.
Dlhotrvácnych produktov som už vyskúšala haldu, no ani jeden nedokázal to čo táto novinka! Takže neverte ostatným reklamám, a vyberajte niektorý z týchto odtieňov, aby ste sa samy mohli presvedčiť o účinkoch a výdrži - verím, že Vám padne sánka rovnako ako aj mne!

11 komentárov:

  1. presne ako hovoris... z ruky som ho musela davat dole cisticom na bicykle :-D a to neodtlacanie na nom si cenim snad najviac :) akurat skoda, ze farby na obrazku vyzeraju ovela svetlejsie ako v skutocnosti su... kupila som si prve tri odtiene a 2 a 3 su riadne cervene... este dam sancu cislu 5 :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mam v planu si ho poridit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá opravdu skvěle, líbí se mi ten růžový i červený odstín :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten první odstín je krásný :) určitě si plánuju minimálně jednu pořídit :) ChickFlickCherryBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Přesně tohle jsou moje odstíny, růžové a červené rtěnky u mě 100% vedou :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už som čítala niekoľko recenzíí a všetky boli pozitívne, takže si určite kúpim jeden kúsok a keď mi sadne, tak budem dokupovať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Máš pravdu, že na vzorkovníku vyzerá omnoho svetlejšie! Ja sa chystám ísť omrknúť aj ostatné odtiene, chcela by som nejaký úplne vamp, ale taký tu tuším nevidím.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mne sa ten odtien 1 velmi paci a pacil sa mi uz, ked som ho videla na oficialnych strankach..este sa nan pozriem aj drogerii :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť