5. 1. 2015

HONOR 6 - najkrajší smartfón aký som kedy držala v rukách! :)

Len pred pár dňami som tu zverejňovala recenziu na SONY Xperiu Z3, avšak táto novinka ho prekonala! Okamžite ako som ho uvidela si získal moje srdiečko! :) Viete, že biele veci milujem, a veľké takisto - najmä čo sa smartfónov týka :D So značkou HONOR som doteraz nemala absolúltne žiadne skúsenosti, takže som bola zvedavá aký bude... Tiež už o mne iste viete, že pri smartfónoch viac dávam na dizajn, ako na samotné funkcie, takže pravdepodobne - aj keby sa z neho dalo iba volať a posielať SMS - vďaka dizajnu by som to určite prehrýzla! :))
Smartfón som znova mala iba na testovanie, no chcem Vás poprosiť o klik SEM, kde zároveň nájdete všetky potrebné informácie o smartfóne, a zároveň mi svojimi klikmi pomôžete tento telefón vyhrať, čomu ja osobne sama neverím, že by sa podarilo, ale človek nikdy nevie... A dokonca tam môžete súťažiť i Vy sami! Takže vopred ďakujem za pomoc! :))
Výzorovo ma teda dokázal ihneď dostať do kolien, snehobiela farba, jednoduché línie a 5" FULL HD displej z neho robia elegantného spoločníka! Úplne dokonalý bez jedinej chybičky! Ale poďme sa spolu pozrieť na zopár jeho vlastností! HONOR 6 sa totiž pýši ako prvý na svete až 8 jadrovým procesorom! Narozdiel od môjho smartfónu, ktorý je hádam o polovicu menší :D, som pri tejto novinke nestrácala nervy s neustálym čistením displeja od otlačkov prstov, pretože má povrchovú úpravu a rovnako aj enormnú odolnosť voči poškrabaniu! Nakoľko som preň doma nenašla žiadny obal, nosila som ho iba tak voľne, a skutočne som na ňom nenašla jeden jediný škrabanec - či už na displeji, no takisto ani na zadnej strane.
Ďalšou výraznou vlastnosťou je 13 Mpix fotoaparát s LED bleskom(vďaka ktorému si navyše môžete posvietiť napr. pri hľadaní kľúčov v kabelke v úplnej tme - verte mi, že by ste to ocenili :)), ktorý vynikajúco fotí za každých podmienok, a to aj v úplnej tme. A predná 5 Mpix kamera je vhodná či už na vytváranie selfie, videohovory cez skype a podobne... Fotky robil skutočne krásne, no bohužiaľ sa mi podarilo zachrániť iba jednu :( Tak Vám ju pridám na záver.
Asi najviac zo všetkého ma prekvapila výdrž batérie, keďže som celé hodiny na ňom drtila Angry Birds! Vďaka kapacite až 3100 mAh smartfón vydrží pri bežnom používaní až 2,7dňa a 1,2 dňa pri poriadnej záťaži. Ja som to až tak presne nesledovala, no určite som ho nenabíjala každý večer... Povedala by som, že tak na tretí deň od posledného nabitia, a to som mu skutočne dávala zabrať! Avšak vďaka 3 režimom úspory energie sme to spolu dobre zvládali. Dokonca raz som si ho nestihla dať nabiť, a svietil mi tam už skutočne uzučký pásik - z čoho som usúdila, že mi smartfón každú chvíľu zdochne, a on v pohode až do večera vydržal!
Nebudem už zbytočne predlžovať túto recenziu, takže už len spomeniem plusy, ktoré sa mi páčili! Jedným z nich je režim rukavice - a teda v pohode som mohla ťukať na displej bez toho, aby som si ich musela dať dolu! Filter obťažovaní - poznáte tie otravné dotazníky a podobné hlúposti? Jednoducho si pridáte číslo na čiernu listinu a máte po probléme :)) ZRKADLO - Honor 6 perfektne poslúži ako zrkadlo - na začiatku sa displej "akože" zahmlí, a je potrebné ho poutierať - to mi prišlo celkom milé :)) 
Tiež Vám na 1.mieste záleží na dizajne smartfónu, a až po ňom nasledujú samotné funkcie? Alebo naopak dávate prednosť vlastnostiam, a na výzore Vám až tak nezáleží?

5 komentárov:

  1. Znova super článok! :) ja ako som už písala mám huawei ascend p7 a som spokojná. Či už s bateriou,aplikaciami,fotoaparatom a dizajnom. :) Pri výbere som zvažovala aj tento ale prišiel mi celkom drahý,teda aspoň od ascendu p7 :)) Svoj mobil milujem a nedám na neho dopustiť. <33 (vyznelo to trošku divne ale hádam vieš ako to myslím :D )

    leuslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dizajn je to posledné čo ma zaujíma :-D a to ako fakt.nevravím,že nepoteší,ale prednejšie sú spolahlivosť,parametre,displej,pamäť a pod

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Čínska sračka ktorá sa za 4 mesace do.rbe . Ja mam ip 6+ a stym som spoko . Za toto by som nedal ani 5ceskosloven

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď hej vy ifónisti ste nadradená rasa, že..nech sa ti darí s tou čínskou sračkou..veď dnes je už všetko z číny..:)

      Odstrániť