22. 1. 2015

Exotika a kúzlo Afriky v mojej kúpeľni

Aztékovia a Mayovia verili, že kakaovník bol darom bohov. Tento voľne rastúci strom údajne pochádza z bohatej podkorunovej oblasti panenských dažďových pralesov v povodí Amazonky a Orinoka. Ako prví ho začali pestovať Mayovia na polostrove Yucatán v Mexiku a predávali ho Aztékom žijúcim v suchších oblastiach Mexika, kde sa kakau nedarilo. Napriek tomu, že kakao pochádza z Južnej Ameriky, najviac sa ho dnes pestuje práve v Afrike. Okolo roku 1880 Briti zriadili kakaové plantáže na území dnešnej Ghany. Západné pobrežie Afriky je dosiaľ najväčšou oblasťou v produkcii kakaa na svete.
V roku 1815 bolo vo výrobnom procese z rozomletých kakaových bôbov oddelené kakaové maslo, vedľajším produktom bol kakaový prášok. V súčasnosti je čoraz obľúbenejšou zložkou telovej kozmetiky. Po stáročia sa používa v Afrike pre svoje hydratačné a hojivé vlastnosti, na ochranu a regeneráciu pokožky poškodenej slnkom a vetrom. Tehotné ženy ho používajú na prevenciu a liečbu strií
KAKAOVÉ MASLO - táto exotická ingrediencia, tiež známa ako pokrm bohov, je vysoko stabilná, má jemnú štruktúru, sladkú vôňu a hydratačné účinky. Obsahuje prírodné oleje, aminokyseliny, antioxidanty(obsahuje vysoký podiel vitamínu E) na zvláčnenie a rozjasnenie pokožky. Príjemná vôňa kakaa navyše stimuluje produkciu hormónu šťastia - endorfínov, čím prispieva k lepšej nálade.
Tieto informácie považujem za veľmi zaujímavé, a práve preto som sa rozhodla dať ich sem, no teraz už prejdime k recenzovaniu :))  Tak ako väčšinu NIVEA telových mliek, aj toto COCOA INDULGING je dostupné v 2 baleniach - 250ml a 400ml - ja mám to väčšie s pumpičkou. Netajím sa tým, že klasické telové mlieka už používam len zriedka, odkedy sú na trhu tel. mlieka do sprchy :)) Takže aj toto som aplikovala na telo iba párkrát kvôli testovaniu, avšak denne ho používam ako krém na ruky pred odchodom do práce :) 
Mliečko je určené pre suchú pokožku, to však neznamená, že aj my s normálnou ho nemôžeme použiť :)) Hĺbkovo pokožku hydratuje po celý deň až po nasledujúcu sprchu, a navyše je táto perfektná hydratácia doplnená úžasnou vôňou, ktorou sa dodnes neviem nabažiť! Po nanesení po sebe nezanecháva mastný film, rýchlo sa vstrebáva a pokožku zanecháva na dotyk jemnú a hladkú. Ja ho mám položené v kúpeľni, a stal sa z neho taký rodinný krém na ruky, pretože stačí len raz stlačiť pumpičku, a môžeme fungovať ďalej :) Žiadne sróbovanie vrchnáčika ani vytláčanie tuby...
Z mojich doterajších skúseností so značkou Nivea môžem na sto percent tvrdiť, že táto značka ma nedokáže nikdy sklamať, no práve naopak, vyrába stále lepšie a lepšie produkty, ktoré sa tešia mojej obrovskej obľube! A ako veľmi je obľúbená u Vás? Máte nejaký konkrétny produkt, ktorý je podľa Vás úplne NAJ? Ja, ako som už spomínala, odkedy sa dostali na trh telové mlieka do sprchy, len príležitostne používam klasické telové mlieka, krémy či maslá... Nakoľko netrpím suchou pokožkou, vystačím si aj s hydratáciou a výživou, ktoré mi poskytne práve telové mlieko do sprchy! Mám ich okrem toho po opaľovaní všetky, a vždy keď sa mi nejaký z nich minie, utekám dokúpiť zásoby, pretože v sprche si rada vyberám vôňu podľa "chuti". :)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára