5. 1. 2015

BIODERMA Hydrabio sérum

Posledné týždne sa s nami počasie už prestalo hrať - na môj vkus to bola už dosť "slušná" zima a poriadny vetrisko. Škoda len, že ten sniežik sa o pár dní nepoponáhľal, aby sme mali biele Vianoce...
Keď plusovú teplotu vystrieda mínusová, znamená to, že aj na mojej kozmetickej poličke sa produkty striedajú. A jedným z nich je aj náhrada doterajšieho krému, ktorý som teraz zamenila za Hydrabio sérum od Biodermy. Opakovanie je matkou múdrosti - a tak znova napíšem, že aj mastná pleť, ako je tá moja potrebuje hydratovať, preto na to ani Vy nezabúdajte a starajte sa o svoju pleť príkladne, pretože raz sa Vám to určite vráti! :)
"Intenzívne hydratačné sérum na dehydratovanú pokožku. Znečistenie, stres a chlad narúšajú bunkovú aktivitu pokožky každý deň. Následne sa pokožka stáva dehydratovaná a napnutá. Hydrabio sérum je prvou hĺbkovou hydratačnou starostlivosťou o pokožku vďaka patenntu Aquagenium. BIODERMA inovácia - patentovaný biologický komplex látok pozitivíne stimuluje hydratáciu buniek pokožky, ovplyvňuje hĺbkovú hydratáciu a udržuje hydratáciu i na povrchu pokožky. Patentovaný prírodný D.A.F. komplex zvyšuje prah tolerancie pokožky. S dlhodobou hydratáciou pokožka získava lesk a pružnosť. Sérum je nekomedogénne."
Recenzie na značku Bioderma v blogovom svete, a rovnako aj na mojom blogu, nie sú žiadnymi novinkami, pretože ste si ich už poriadnu kopu mohli prečítať, a iste teda viete, že rad Hydrabio sa vyznačuje modrou farbou, a ako aj všetky ostatné aj tento produkt má jednoduchý no pekný obal, na ktorom najviac, čo sa funkčnosti týka - oceňujem pumpičku - veď ma už poznáte :)) (Čo si však ale poslednú dobu pri pumpičkových baleniach je to, že mám pocit, že sa mi oveľa rýchlejšie míňajú, ako tie klasické vytláčacie tuby – zdieľa somnou niekto rovnaký názor?
Dávkovanie je teda úplne na jedničku a podľa mojich predstáv! Sérum vonia jemnučko a pekne, a čo sa roztierateľnosti týka - nakoľko je to sérum, je trošku redšie, povedala by som, že má gélovitú konzistenciu, a teda sa ľahko rozotiera a vpíja rýchlosťou blesku, čo znova oceňujem pri raňajšom líčení!
Ja osobne netrpím úplne dehydrovanou pleťou,  takže tu určite nebudem s istotou tvrdiť, že aj tie z vás, ktoré majú úplne suchý typ pleti, s ním budú spokojné, no práve zo silného vetra sa mi zvykne pleť dosť vysúšať hlavne na lícach, a preto už teraz s určitosťou môžem tvrdiť, že tento produkt bude mojim najpoužívanejším počas tohtoročnej zimy, alebo lepšie povedané – už ním je! Rada by som teda sérum odporučila aj Vám ostatným, pretože som s ním veľmi spokojná, a rovnako je spokojná aj moja pleť, ktorej dodáva dostatok hydratácie nielen počas dňa ale aj v noci.
Jedno balenie som tiež pripravila aj mojej maminke na poličku do kúpeľne, pretože práve ona je majiteľkou suchej pleti. Zatiaľ ho však nepoužíva tak dlho ako ja, no na začiatok je spokojná. Nevytvárajú sa jej žiadne šupinky, pleť nemá napätú, a má pocit, že je dostatočne ochránená proti tomu nepriaznivému počasiu, ktoré predchádzajúce dni vládlo. Takisto jej vyhovuje ako podkladový krém pod make-up, nakoľko niektoré make-upy sa jej zvyknú po nanesení krému akoby zhrudkovieť – a teda zíjdu z pleti dolu...

4 komentáre:

  1. aj ja ho používam a je super :) takú jemnú bábätkovskú pleť mi robí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá skvěle :) od Biodermy znám jen růžovou micelárku a ta je božská!
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja momentalne pouzivam Hydrabio Rich ale myslim ze asi by sa mi zislo aj toto serum lebo mam pocit ze mi este daco chyba

    OdpovedaťOdstrániť
  4. příští týden by mi měl tento zázrak taky dorazit:) tak doufám že bude takový jak ho popisuješ:)

    OdpovedaťOdstrániť