21. 1. 2015

AVON Extra Lasting rúž na pery

So značkou AVON som v podstate začínala svoje prvé líčenia. Vtedy ešte ako 15 ročná AVON LADY ma lákal každučký produkt, a tak som stále skúšala niečo nové, či sa už jednalo o telovú kozmetiku, no rovnako aj o dekoratívku. V tých časoch som však rúže používala minimálne, vlastne si ani nepamätám či som nejaký mala, skôr som bola na rôzne farebné, trblietavé lesky.
Rúže som začala používať oveľa neskôr, a jednalo sa o menej výrazné odtiene ružovej či marhuľovej, sem-tam nejaký dohneda. Výrazné rúže sa mi začali na sebe páčiť až nedávno, avšak skôr to sú odtiene ružovej či fialovej, k červenej som si žiaľ dodnes žiadny bližší vzťah nevytvorila. Prosto si myslím, že ku mne červená nejde...
Pokračovanie --- TU.

3 komentáre:

  1. Barvička je to krásná :) Já mám ráda jak výrazné, tak i ty přirozené odstíny :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásná barva, červené rtěnky nemají chybu :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť