15. 1. 2015

Ako dopadla v mojom testovaní high-end kozmetika?

Posledný mesiac som okrem iného testovala aj exkluzívnu prírodnú kozmetiku Green Energy Organics, a tentokrát nie sama, nakoľko niektoré z produktov som posunula Yasminke a tatkovi. Ak ma informácie neklamú, tak to nie je tak dlho, čo sa na slovenský a český trh táto kozmetika dostala. Celú ponuku si môžete pozrieť na www.greenenergyorganics.cz. Vyzdvihnúť by som chcela rýchle doručenie, dokonca mi to prišlo kuriérom v sobotu, čo neviem či bežne chodia aj v sobotu, alebo to bola len výnimka pred sviatkami?
Ale prejdime k samotným produktom.
Pena do kúpeľa a šampón na vlasy pre deti - veľmi sa mi páči ich balenie, podstatnejší je však samotný obsah. Nebudem Vás tu tentokrát zaťažovať oficiálnym popisom k produktom, no len zhrniem čo sa mi na nich páči resp. nepáči. Vôňa oboch produktov je príjemná, dávkovanie je bezproblémové, a vhodné aj na cestovanie, pretože sa samovoľne neotvorí. Vôňu hodnotím rovnako kladne - je jemná a ako stvorená pre všetky malé ratolesti :))
Pena super pení, pokožku zanecháva jemnú bez potreby použitia telového mlieka, a čo sa šampónu týka, oceňujem, že ak aj náhodou stečie do očí, vôbec ich nedráždi, čo ocenia nielen naši najmenší no rovnako aj my dospeláci, pretože ten pocit je skutočne nepríjemný!
Ďalšie produkty sú určené pre pánov - šampón na vlasy a cestovný set zložení zo sprchového gélu, balzamu na holenie a balzamu po holení proti vráskam - no priznajme si, po 50-tke si už s vráskami inak ako plastikou neporadíte... Všetky produkty majú dosť špecifickú vôňu, ktorá sa mne osobne ale vôbec nepáči, avšak tatinovi nijako nevadí, a teda je všetko v najlepšom poriadku. Páči sa mi nezvyčajný obal šampónu, čo ho určite robí zaujímavejším!
Muži nie sú vôbec, alebo teda väčšina taká náročná na kozmetiku ako my ženy, takže na otázku, aké má z produktov dojmy som nedostala dlhú odpoveď :D Sprchový gél je už dávno minutý, a keďže mal iba 30ml, na veľa použití to nevyšlo, avšak tento cestovný set vidím ako super nápad, či už na otestovanie viacerých produktov naraz alebo ako výhodný šetrič v batožine napr. pri výlete na víkend...
Šampón si však veľmi pochvaľoval, nakoľko má ustavičné problémy s lupinami, počas použíavania tohto prírodného šampónu sa boja vzdali a zmizli :)) Vlasy zanecháva jemné a lesklé, a viac mu ku šťastiu ani netreba :D
A na záver produkty, ktoré som testovala ja - pre problematickú pleť. No rovno Vám napíšem, to čo som tu už tuším niekedy písala - už ani svätená voda mi nepomôže, nech skúšam čo chcem, je to stále horšie a horšie :( Micelárna voda je fajn, pleť vyčistí dôkladne, nezanecháva ju lepkavú. Poslednú dobu ma však netrápi len akné, no všímam si, že aj čierne bodky sa asi vzbúrili a nemám ich nielen na nos, ale pokračujú až k lícam a ja sa z nich idem zblázniť. Takže tento roll-on mi v boji trošku pomáha, avšak ja sa ich chcem zbaviť úplne! Máte nejaký zaručený tip???
Roll-on na akné však u mňa nemá šancu, avšak to už asi skutočne nič. Nič čo skúšam nepomáha tak ako by som si predstavovala, takže som fakt zúfalá... Ešteže existujú make-upy a môžem si to tak všetko aspoň čiastočne skryť...
A čo Vy, uprednostňujete prírodnú kozmetiku, alebo si na tom až tak nedávate záležať? Poznáte už túto značku, alebo o nej čítate 1.krát? Pozreli ste si e-shop a zaujal Vás niektorý produkt? Ktorý? :))


4 komentáre:

  1. To doručenie v sobotu je fakt asi iba výnimka pred sviatkami. AJ ja som bola min. rok prekvapená, keď aj poštár zvonil v sobotu. O značke som doposiaľ nevedela, takže rada som sa zoznámila:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty obaly jsou nádherné! Já popravdě přírodní kosmetiku moc nemusím, vadí mi ta zvláštní parfemace (např: Alverde), ta mě docela odpuzuje, ale potom, co jsem si přečetla knížku o kosmetických přípravcích, která mě docela vyděsila množstvím obsažených chemikálií, bych se měla pokusit té přírodní kosmetice přijít na chuť :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naozaj krásne obaly. Už len kvôli nim by som si ich objednala :) Avšak o tejto značke som zatiaľ nepočula, takže sa po produktoch určite obzriem. A o čiernych bodkách na nose by som tiež mohla rozprávať. Neviem vôbec ako sa ich zbaviť, kedže mám suchú pleť a tvoria sa mi aj tak :/ :)
    MORE THAN FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jé, ty mají krásné designy :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovedaťOdstrániť