15. 12. 2014

Zamávajme spolu celulitíde :))

Celulitídu som dlho neriešila, možno som ju ani nejako extra nevnímala, a tak mi nerobila starosti. Podľa mňa nie som až v tak zlom štádiu, takže to nie je nič extrémne - našťastie... Občas som nejaké tie gély používala, avšak natieranie nimi nijako nepomohlo, preto som bola veľmi zvedavá - ako vždy :D čo dokáže táto vákuová banka. Na stránke www.cellublue.com, nájdete v češtine všetky potrebné informácie, takže si tam kliknite a prečítajte :)
Počas prvých masáží ma pokožka dosť bolela, ale dôsledkom toho bolo, že som bola v domnení, že keď budem masírovať dlhšie a intenzívnejšie - tak sa celulitídy aj rýchlejšie zbavím :DD Teraz sa však už na to pozerám s triezvou hlavou a s masážou to už nijako nepreháňam... Jednoducho si len naolejujem pokožku, stlačím banku, priložím k pokožke, uvoľním, a začínam ňou pohybovať zľava doprava, sprava doľava, zhora nadol, a zdola nahor. Tieto úkony vykonávam každý cca po jednej minúte, a nasledujú krúživé pohyby, ktorým venujem približne 3 minútky. 
V ľavej ruke ešte nemám stále dobrý cit na to, aby sa mi bunka od pokožky počas masáže neoddelila, no s pravou rukou mi to ide jedna radosť :)) Pokožka je po takejto masáži neuveriteľne prekrvená, síce chvíľku po nej je dosť začervenaná, no to o pár minútiek prejde. Je pravdou, že celulitída mi úplne nezmizla, no tie väčšie kráteríky už zďaleka nie sú také rozsiahle ako boli, a ak už chcete skutočne niečo skúsiť, odporúčam Vám túto bunku, pretože v kombinácii s nejakým krémikom či olejom určeným práve na celulitídu môžete dosiahnuť menšie zmeny, a možno keď budete masírovať poctivo, zbaví Vás celulitídy aj úplne - to však závisí aj od stavu celulitídy... Osobne si však myslím, že samotným natieraním rôznych krémov sa celulitídy nezbavíme - veď ja sama som sa o tom presvedčila. Navyše - keď počas masírovania po pokožke rozotieram spomínaný olej, pokožka je po masáži úplne jemnučká a hydratovaná!
A čo Vy, tiež ste už skúšali kadejaké krémiky a olejčeky na celulitídu a nebadali ste žiadne zmeny? Alebo Vám nejaký zázračný krém v tomto naozaj pomohol iba tým, že ste si ho pravidelne rozotierali na miesta postihnuté celulitídou?

3 komentáre:

  1. Vyzerá to zaujímavo :) ja s celulitídou problém nemám, ale ak by som mala, určite by som radšej investovala do niečoho iného ako do krémov a podobných vecí :) Ja takýmto veciam neverím, ale som rada, že ti to pomohlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiež sa o nej chystám napísať:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No vypadá to zajímavě :) Moc nevěřím, že krémy by na celulitidu pomohly, ale třeba vážně v kombinace s touhle věcičkou ano :))

    OdpovedaťOdstrániť