10. 12. 2014

Viete čo je FURminator? :))

Milý názov čo poviete? Okamžite ako som uvidela tento hrebeň pre domáce zvieratá, pomyslela som si, toto musím vyskúšať na mojom Miškovi, ktorý sa tak strašne nerád češe - poznáte to tiež, alebo Vaše psíka pekne držia pri česaní? Ak áno, tak to Vám úprimne závidím, lebo my vždy bojujeme...
Priznám sa, že ja osobne veľmi na takéto "reklamné ťahy" a všelijaké rôzne zlepšováky neverím, no občas sa ten risk skutočne vyplatí, a vtedy som veľmi vďačná sama sebe, že som sa prekonala, a vďaka tomu mám doma perfektný výrobok! :) Kúpiť ho môžete na www.furminator.zapardrobnych.eu - ak máte doma nejaké domáce zvieratko a zaujíma Vás to, odporúčam kliknúť, pretože tam nájdete všetky dôležité informácie...
"FURminator je profesionálny hrebeň pre krátkosrsté i dlhosrtsé plemená psov a mačiek, ktorý Vám garantuje omnoho lepšie vyčesávanie srsti v porovnaní s akýmkoľvek iným hrebeňom.

Pri jeho pravidelnom používaní dochádza k redukcii plznutia až o 90%. Pri vyčesávaní jednoducho a rychlo odstraňuje podsadu, teda spodnú vrstvu srsti a uvoľnené chlpy. Pri vyčesávaní psov ani mačky nereže, nepichá a nepoškodzuje im srsť." 
Pre lepšiu predstavu, ako to približne funguje pripájam i video. Pri našom česaní síce nezostáva toľko srsti ako pri väčších plemenách, no sama som hneď po prvom použití videla rozdiel, a veľmi ma to potešilo! Jeho srsť teraz pôsobí oveľa krajšie, zdravšie, teraz sa mu už netvorí toľko uzlíkov ako predtým, a ak sa aj nejaký z času na čas nájde, ľahko ho vyčešeme :) Čo sa však plznutia týka, to Vám neviem povedať, či sa naozaj obmedzilo, keďže Yorky neplznú, no verím, že by to tento hrebeň s prehľadom zvládol!
Ešte by som dodala, že my máme ten najmenší(4,6cm), ktorý je určený do hmotnosti 23kg, no v ponuke majú ďalšie tri veľkosti, takže si dokážu vybrať všetci :)

6 komentárov:

  1. Jéj, toto si napísala ako "blesk z jasného neba", pretože chcem Furminator kúpiť po Vianociach na môjho králička, len nejako sa mi zdal nedôveryhodný tento e-shop, pretože Furminatory som všade videla o dosť drahšie... a navyše dosť fejkových e-shopov má práve takýto podobný dizajn... tak som teda veľmi rada, že si spokojná a dodalo mi to viac odvahy. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je pravda, že stránky nie sú neviem ako dizajnovo vymakané, a možno aj preto si môžu dovoliť nižšie ceny, keďže veľa neoplieskajú na grafiku :)) aspoň to je môj skromný názor... určite sa však nemáš čoho báť, prišlo mi to max. do 2 dní, takže z mojej strany s nimi len veľká spokojnosť!

      Odstrániť
  2. Něco podobného jsme měli na naší jezevčici, moc ráda tedy to odchlupování neměla, jednou jsem se zamyslela, česala jsem a česala, a pak měla chudák na zádech lysinku:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. na tom videu mi to pripadá akoby ho prechádzali holiacim strojčekom:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kurník, toto vyzerá super! :) Len ktovie ako by ten môj bubo dopadol, keď síce pĺzne, ale má už dosť riedku srsť :( vedieť o tomto, keď bol mladší, ani nezaváham :D :)

    OdpovedaťOdstrániť