3. 12. 2014

Vianočná SALLY HANSEN rozdávačka č.4

V prvom rade Vám chcem veľmi pekne poďakovať za dosiahnutie čísla 800, teda počtu členov blogu. Je to super pocit už len pozerať sa naň :)) A za to Vám, síce som to sľubovala už v sobotu, no bohužiaľ, skôr som nemohla, prinášam ďalšiu giveaway. Tentokrát za cenu vďačím COTY zastúpeniu :)
Jedna z Vás bude mať možnosť vyhrať nasledovné produkty: posilňujúci podkladový a vrchný lak Double Duty, kompletnú starostlivosť o nechty 4v1 a olejček s vitamínom E na nechty a nechtovú kožtičku, s ktorými mám ja len tie najlepšie skúsenosti! Mnohé mi chválite moje nechty, a keďže kedysi som takéto nikdy nemala, ich krásu pripisujem práve produktom Sally Hansen!
Pravidlá sú rovnaké ako v predchádzajúcich súťažiach, akurát jedna pribudla, a to:
- byť fanúšikom FB skupiny Sally Hansen CZ/SK
- byť zo SR alebo ČR
- byť členom môjho blogu prostredníctvom GFC
- byť fanúšikom mojejFB skupiny.
Giveaway potrvá do 17.12.2014(vrátane). Do komentárov mi môžete napísať čokoľvek(pekné) :D :) Maily však nezanechávajte, výherkyňa sa mi bude musieť ozvať sama! Držím silno päste! :))

75 komentárov:

  1. Mám už jeden výrobek od této značky a jsem spokojená tak by se mi líbilo i toto:))
    Sleduji zde i na fb jako Šárka Beranová, hezký den!
    Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na FB sleduji jako Lucka Zakopalová a zde jako Lucka Z. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od této značky nic odzkoušeno nemám, ale bylo by mi potěšením :) gfc Kristýnka, fb Kristýna Mencová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC : miskasiska p
    FB : Miskasiska Ppopc

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vau :) super ceny :)
    toto by sa mi teraz zišlo, dala som si dolu gélové nechty a ... no však asi vieš, ako teraz moje vyzerajú
    veronika.bejdova163@gmail.com
    fb veronika bé
    gfc veronika bejdova

    OdpovedaťOdstrániť
  6. všetko splnene uz si len drzat palce :) velmi pekna giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kársná giveaway, od Sally Hansen jsem ještě nic nezkoušela, ty ceny jsou na mě docela vysoké, ale slyším jen samou chválu na jejich laky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Od SH som nikdy nic neskusala.budem si drzat paste a tvoj blog sledujem stale :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová
    držím si palce... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja veľký lakomaniak od SH nemám ZATIAĽ nič....tak si budem držať palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Skvělá giveaway! :)
    GFC Caroline
    FB kajuš Zámečníková

    OdpovedaťOdstrániť
  12. všetko splnené. So SH nemam skusenosť, preto by som rada vyskúsala...
    GFC: Natalia Kalusova
    FB: Natália Natt Kalusová

    OdpovedaťOdstrániť
  13. FB - Janka Adamcikova
    GFC - Janka Adamčíková
    SH som este nic neskusala

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahojky, sleduji :-) Je to prima soutěž. Od SH mám jen jeden podkladový posilují lak a ten je super. Ráda vyzkouším i něco dalšího :-)
    l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Super, ráda bych tyhle krásné věcičky zkusila. :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Mikuličková.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. sledujem teba aj ich na fb ako monika štrbová :)
    sledujem aj cez gfc pod týmto menom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. GFC Anetátor Anetátorový
    FB Aneta R**merová, vše splněno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. vše splněno :)

    yokophuonganh@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC:Sima
    FB:Sima Bellová :) od SH som ešte nemala nič tak som zvedava :D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Sledujem všade a všetko =D
    Pekne si vybrala, ďakujeme =)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Přeji pěkné vánoční svátky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Tak toto by sa mojim nechtom teraz hodilo :)
    sledujem všade a lajkujem!
    gfc: Petra
    FB: Petra Kuklova

    OdpovedaťOdstrániť
  23. zlata:D takuto rozdavacku ma malokto na blogu a ja sa veeelmi tesim :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Sleduji všude :)
    To by byl moc pěkný dárek pod stromeček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Super darčeky, Sally Hansen mám moc rada!
    Sledujem a lajkujem všade!
    GFC: Majka P.
    FB: Majka Pekyy

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Krásna výhra a hlavne praktická :).
    Sledujem na FB ako Janka Božiková Bániková a na GFC ako Janka Banikova.
    mail: janka.banikova@gmail.com
    Pekný dník prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. gfc:dominika sedliakova
    Fb:Dominika Sedliaková

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Myslím, že s výrobky na nehty od Sally Hansen nemůže nikdo šlápnout vedle.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. vyrobky na nechty od SH su u mna najpouzivanejšie,nielen podkladove laky,ale aj topcoaty a schnuce vecicky,takze rada by som vyhrala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Za takovou výživu by byly moje nehty určitě vděčné :) :D
    FB: Žaneta Kovářová
    GFC: Whatever

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Krásná soutěž :)
    GFC Nela Richterová
    FB Nely Richterová

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Moje nechty sú v poslednej dobe v dezolátnom stave tak toto by mohlo pomôcť!! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. GFC Denisa Slobodová
    FB Andi D Voilá
    Skvelé ceny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. ked vravíš že tie nechty pripisuješ zrovna týmto pomocníkom tak si ich asi budem musieť zaobstarať pokial sa na mna neusmeje šťastie lebo tie moje sa stále lámu :/
    fb: Barbora Remišová
    gfc: Bibm

    OdpovedaťOdstrániť
  35. sledujem ta vsade, na fb ako dana zimova, tuna asi ako krinolina alebo danka zimova :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. GFC: Queen Lilith Velvet
    FB: Petra Lilith Rusnáková

    Jediné, čo mojim nechtom pomáha je Sally Hansen- zachránili moje lámajúce sa "papierové" nechty a určite im už navždy zostanem verná.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Na facebooku som ako Vanda Bordácsová :)
    a cez GFC som ako MsVanda'99 :)
    mimochodom velmi pekne pises :)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Jelikož mám velmi slabé nehty, tato sada by se mi hodila - posilňující lak a olejíček s vitaminem E? Stvořeno pro mě :) Tvoje recenze na produkty mě vážně baví a těším se na další! :-)
    Vše sleduji pod jménem Klára Komrsová

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Sledujem ako Gabrielle Crystal RoseBonniee ~
    FB : Gabčušká Nepomenovaná
    Jééj, Sally ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  40. FB like Sally Hansen: LikeLady
    Tvoje FB stránka: LikeLady
    GFC: By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť
  41. GFC: Elysia
    FB: Katka Kimi-chan Krchová

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Fb Irenka Slováková
    GFC slovakovairca95

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Všechno splňuji a držím si palečky. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Obidve stránky (SH, a tvoju) lajkujem pod Naty Rowena Malatincová
    GFC - Rowena
    Tak táto giveaway sa mi z týchto posledných na tvojom blogu páči asi najviac, pretože mám nejak divne pokrútené nechty a štiepia sa, aj keď ich pravidelne zapiľujem, potieram krémikmi... a keď píšeš, že práve SH ti na tvoje nechty pomáha, tak si niečo od nich pravdepodobne zaobstarám... inak rada čítam recenzie na tvojom blogu, pretože nie sú prehnane dlhé, ani krátke, a dozviem sa väčšinou len to, čo potrebujem nutne o produkte vedieť. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  45. všetko splnené , fb Nikola Benková
    gfc tento účet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Všechny podmínky jsem splnila :) Nechápu, že jsem na tvůj blog nenarazila dřív, líbí se mi tu! Určitě tu nejsem naposledy :)
    Sally Hansen laky jsem ještě nezkoušela, ale moc bych si to přála. Jen si zatím nemohu sadu koupit, potřebuji peníze na něco jiného, tak by bylo fajn ji vyhrát :)
    Užij si předvánoční čas a přeji bohatého Ježíška :)

    OdpovedaťOdstrániť
  47. jéééj :)) vždy som si od nich chcela niečo kúpiť, no nikdy na to neboli peniaze :D inak máš krásny blog :) pravidlá som splnila, sledujem ťa pod týmto menom :))

    OdpovedaťOdstrániť
  48. O této značce slyším poprvé, ale vypadá lákavě, hlavně ty obaly se mi líbí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Fanúšikom Sally Hansen už som a oddnes aj tvoja :! sledujem ťa ako Niki z blogu: #myBeautygram
    a na FB ako Nikoleta Rebrová
    Double Duty je super vecička, ostatné by som veľmi rada vyskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  50. zatial nemam skusenosti s touto znackou,ale som pocula len same plus..vyhra by ma urcite potesila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Jejoo, super. Sally Hansen milujem, zapájam sa určite veľmi rada a držím si palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  52. S lakmi od SH som nadmieru spokojná. Bodaj by som to mohla povedať aj o tomto sete :)

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Nemám ešte nič od tejto značky, ale veľmi rada by som vyskúšala, tak skúsim šťastie :))

    OdpovedaťOdstrániť
  54. GFC : Alena Rimovav
    FB : Miška Rimova
    alenarimova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. GFC : Alena Rimovav
    FB : Miška Rimova
    alenarimova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Wow :) toto by sa mi hodilo :D zapojím sa. Mojim nechtíkom by to len prospelo :D :D krpatym ale snažim sa o ne starať ^^ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Tak po této sadičce pošilhávám již delší dobu :-) FB i GFC Jaroslava Daňková, mail jaroska1@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  58. ja už tak dlho snívam o pekných nechtoch aj rukách celkovo :-(
    sledujem a držím palce

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Výrobky sally hansen poznám, osobne používam spomínaný olejček a som s ním veľmi spokojná. Verím, že aj ďalšie výrobky, ktoré je možné vyhrať sú výborné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Ešte nikdy som nepoužívala olejčeky na nechty, ale tak všetko je raz prvý krát. Ak pomohli tieto produkty, rada ich raz vyskúšam. Ak sa pošťastí, tak možno i vďaka tejto súťaži. :-) Mne kedysi pomohol Cemio Kamzík. Nechty som mala po ňom také pevné, že sa nimi dala škriabať omietka. Aj teraz sú celkom OK, akurát sa občas odštiepia z boku, takže možno by sa im zišlo čosi na posilnenie. Na GFC i na FB som pod tým istým menom ako je uvedené v tomto komentári.

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Tuto znacku mam rada, zvlast jejich pecujici a zpevnuji laky. Opravdu mohu potvrdit, po pravidelnem pouzivani nehtiky vypadaji zdrave a proste perfektne. A jako bonus i po vysazeni a delsim nepouzivani techto zazraku nehty jsou stale zdrave a pekne.
    Kristna Lenut
    email: kristnna@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  62. na FB sleduji jako Kačka Hosová :)
    bylo by super vyhrát :)

    OdpovedaťOdstrániť
  63. K mojim nechtom sa radsej nevyjadrujem, som z nich uz nanervy. Takze tato sutaz mi prisla vhod, ak si teda ty sama spokojna.

    OdpovedaťOdstrániť