16. 12. 2014

Poznáte značku Frais Monde?

Mne bola donedávna neznáma, až pokiaľ som nevyskúšala tento parfumovaný olej z www.elnino.sk. Na úvod si však dovolím uviesť niekoľko oficiálnych informácií:
Kozmetika Frais Monde bola založená lekárom Giuseppe Gualtierim. Táto talianska značka produkuje moderné produkty s dôrazom na prírodné ingrediencie. Vďaka zložkám v produktoch, pochádzajúcich z prírodného zdroja bohatého na minerálne látky je kozmetika Frais Monde ideálna pre starostlivosť o pleť pre všetky typy pleti, a to ako pre ženy tak aj pre mužov. Prírodná kozmetika Frais Monde je hypoalergénna.
Ja som si spomedzi mnohých rôznych vôní vybrala čistú olejovú esenciu s vôňou kokosu. Tento parfumovaný olej mi prišiel zabalený v chutnej malej škatuľke, a samotná fľaštička je ešte chutnejšia :)) Je to taký mini flakónček. Je priesvitný, jednoduchý, nepreplácaný a jeho obsah by sme mali spotrebovať do 36 mesiacov, čo u mňa istotne nebude žiaden problém!
Olej vonia krásne, no akonáhle som si ho dala na pokožku, po pár minútkach sa jeho vôňa trošku zmenila, a už sa mi až tak veľmi nepáčil ako na začiatku. Okolie ma však chválilo, čo to mám zase za novú vôňu, no ja som sa v nej necítila komfortne. A našla som mu teda iné využitie - kvapkám ho do aromalampy :) A poviem Vám, taký úžasný olej som už dávno nemala. Krásne prevonia celý dom a vôňa sa drží ešte veľmi dlho aj po sfúknutí sviečky, a čo je super - vôbec sa nemení - ako v prípade nanesenia na pokožku. Stále je rovnako krásna, ako keď si privoniam k flakónu!
Takže moje záverečné hodnotenie je také - že vôbec neľutujem, že mi nesedí na pokožke - pretože posledné mesiace dosť ulietavam na rôznych vonných sviečkach do domácnosti, a tak som veľmi rada, že mi pribudol ďalší kvalitný olejček do zbierky :)) To, že nesadol mne, ešte neznamená, že sa nebude páčiť ani Vám, ale to Vám snáď ani nemusím písať... Na výber, ako som hneď v úvode spomínala, je obrovské množstvo, takže si môžete zvoliť práve Vašu naobľúbenejšiu vôňu, alebo možno skúsiť niečo úplne nové...
Možno by bolo fajn ešte uviesť aj to, aký je olejček veľký, a koľko stojí. Takže - má 12ml a jeho cena je necelých 10€. Osobne si myslím, že by to mohol byť veľmi pekný darček pre ženské pokolenie - pretože som si istá, že žiadna správna dáma nepohrdne voňavým parfumom, v tomto prípade v podobe oleja.
Ešte by som chcela dodať, že k olejčeku som dostala vzorku nejakého telového krému rovnakej značky - a to bol teda luxus ženy, ten by som hneď brala! Len som ho žiaľ zatiaľ u nás na SK nenašla... Síce mi vystačil len na 2 použitia ako krém na ruky, no ten pocit a vôňa za to určite stáli :))
A na záver otázka pre Vás - skúšali ste už parfumovaný olej namiesto klasického parfumu alebo je to pre Vás úplna novinka?

6 komentárov:

  1. to vypadá hezky :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Túto značku zatiaľ nepoznám. Parfumovaný olej som ešte neskúšala, mám radšej klasické toaletné alebo parfumové voňavky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá moc hezky, značku neznám a nikdy jsem olej nezkoušela :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tuto značku neznám, ale parfémovaný olej už jsem zkoušela, konkrétně pravý arabský, jsou to krásné vůně hlavně teď na zimu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Musím tedy říct, že to slyším poprvé! Ach ta ostuda!
    Zní to ale zajímavě, věřím, že to budou právě těžší vůně a na zimu tak jako dělané :)!
    Moc pěkný článek.
    Budu ráda, když se zastavíš i ty u mě :) -> www.pinkpo.blogspot.cz
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. teda na fotke ma prekvapila jeho "maličkosť":)

    OdpovedaťOdstrániť