11. 12. 2014

ORIFLAME podkladový a vrchný lak - Very Me Nail Graffiti

Dávno som nerecenzovala žiadny lak na nechty, aspoň sa mi to tak zdá, takže dneska som sa rozhodla pre dva kúsky od Oriflame. Jedná sa o podkladový lak mliečneho odtieňa, ktorý sa dá buď použiť samostatne, alebo ho možno doplniť nejakým efektovým lakom. V tomto prípade to bude praskajúci vrchný lak.

Od značky Oriflame som, čo sa nechtov týka, mala ešte asi v mojich pubertálnych časoch jediný lak a ním bol práve priesvitný lak... Takže som bola po toľkých rokoch fakt zvedavá, aké laky sa vlastne v dnešnej dobe v tomto katalógu dajú objednať. Na testovanie som obdržala odtiene NUDE a BLUE. Keď sa priznám, ani jeden z nich nie je mojim obľúbeným, no aj napriek tomu som sa do testovania vrhla ako sa patrí :)

Pokračovanie TU.

8 komentárov:

  1. Wau! Laky sú krásne! Úplne milujem tieto farby a rozmýšlam,či sa nimi na Vianoce neobdarujem :D ps.: kedy bude vyhlasenie giveaway?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Grafitti lak se mi líbí, asi si ho taky pořídím. :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten modrý vypadá dobře, ale už mám podobný od Essence.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak ten nude nie je až taký zlý:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty brďo, tak tohle je nádherné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jsem "praskajícím" lakům na chuť moc nepřišla, ale ten světlý má úžasnou barvu :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já mám nude ráda a s tím modrým to vypadá skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť