12. 12. 2014

ORIFLAME pleťový olej - LOVE NATURE FACIAL OIL WILD ROSE

Produktov od značky ORIFLAME som zatiaľ až také množstvo neposkúšala. Preto som vždy zvedavá, aký ten konkrétny výrobok bude a či sa mi bude páčiť a vyhovovať mi. Naposledy som používala pleťový olej s divokou ružou pre suchý typ pleti. Ja suchú pleť rozhodne nemám, no keďže zvedavosť nado mnou zvíťazila, nejaký ten týždeň som ho používala na večernú regeneráciu pleti.

Použitie je úplne jednoduché, stačí v dlaniach zahriať zopár kvapiek a jemne ich vmasírovať do vyčistenej pleti. Ja som množstvom vôbec nešetrila a výsledky ma celkom milo prekvapili.

Pokračovanie TU.

4 komentáre:

  1. Vypadá to zajímavě :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá zajímavě, já bohužel suchou pleť mám a stále hledám něco, co by mi na ní pomohlo a bylo to zároveň cenově přijatelné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja používam radšej krémy od nivei, ale tento olejček som si kúpila tiež do zásoby ešte som ho neskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť