5. 12. 2014

Novootvorená predajňa ELNINO + súťaž o 20€ poukážku do www.elnino.sk

Určite ste už o e-shope www.elnino.sk počuli, a verím, že niektoré z Vás si odtiaľ aj objednávate, pretože ako som prednedávnom ja sama zistila, majú tam veľmi lacné produkty, a dokonca aj také svetové značky, ktoré sú bežne len zriedkavo dostupné, resp. niektoré produkty tých ktorých značiek... A takisto tam poriadajú zaujímavé výpredajové akcie - niekedy skutočne za smiešne ceny!
Myslím, že nielen u nás, no aj v Čechách je tento e-shop veľmi populárnym a teší sa veľkej obľube - tam však už majú kamenných predajní viac, zatiaľčo u nás je to premiéra a je mi cťou, že Vás o tom môžem informovať! 
Novootvorenú predajňu nájdete na Starých Gruntoch v obchodnom centre CUBICON v Bratislave, a to od pondelka až do nedele v rovnaký čas - od 10:00 až do 20:00. A v čom je vlastne takáto predajňa výhodnejšia? Ušetríte totiž 4€ na kuriérovi - jednoducho si len v pohodlí domova objednáte to, po čom Vám srdiečko zatúži, a do 24hodín si už môžete ísť po balíček do predajne... pre tých, ktorí neradi objednávajú napr. parfémy naslepo, môžu si ich na predajni ovoňať a zakúpiť rovno tam, a teda nehrozí žiadne ľutovanie, že ste si nevybrali dobre v e-shope.
To však nie je jediná výhoda - v rámci tejto akcie si môžete kúpiť nasledovné parfémy za špeciálne ceny, a práve jedného z nich sa bude týkať aj súťažná otázka, vďaka ktorej budete mať možnosť získať krásnu a hodnotnú výhru - poukážku v hodnote 20€ na nákup, ktorý Vám bude doručený do Vianoc, aby ste z výhry mali ozajstnú vianočnú radosť :))

Tentokrát však nebude podmienkou iba byť zo SR či ČR, členom môjho blogu a fanúšikom mojej FB skupiny, no kvôli lákavej výhre sa budete musieť posnažiť trošku viac a teda napísať, aký máte názor na konkrétne jeden z týchto parfémov(je jedno, ktorý si na opis zvolíte), ktoré zložky v ňom sa Vám najviac páčia, čo Vám pripomínajú a kam by ste tento parfém nosili?
Súťaž potrvá presne do 16.12.2014(vrátane), aby som mala aj nejaký ten čas na výber odpovede, ktorá ma najviac zaujme - tentokrát teda nebudem žrebovať. Tak, ktorá z Vás ma zaujme svojim komentárom najviac? :)

26 komentárov:

  1. ja si nemozem pomôcť... ja strašne milujem vôňe calvina kleina, krásne čisté a zaroven výrazne vône, doma už mám 4 a zlatá krásavica by sa krásne vynimala na poličke :D dost ma zaujala mandarinka v zlození kedže ju obsahuje aj moja oblubena forbiden euphoria .. a celkovo to vyzera byt zaujimavy exoticky mix :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tú Jil Sander mám doma a zo začiatku keď som ju dostala som ju vôbec nepoužívala, potom som ju používala vždy keď som išla športovať, ale raz mi ju niekto pochválil keď som si ju náhodne na seba dala von a odvtedy ju používam veľmi často až sa mi pomaly míňa:D mám ju rada pretože je svieža a okoliu sa tiež páči, pretože okdedy ju nosím pravidelne stále ju niekto chváli:D)
    sledujem fb aj gfc nataly adameová (gfc neviem či nezobrazuje nahodou ako Natí nikdy si nie som istá)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ešte by som chcela dodať, že klasicky by má ta vôňa asi nezaujala pretože si ulietavam na pekných obaloch voňaviek avšak som rada, že túto mám doma i keď má obyčajný obal:D

      Odstrániť
  3. Love Chloe bol moj uplne prvy parfem z parfumerie a bola to laska na prvy nadych a sposob ako som sa k nemu dostala bola celkom nahodna :) Pracujem v skole a jedneho dna prisla mamicka po svoje dieta s novou vonou, ktoru som dovtedy nikdy nikde necitila (na vone som celkom vnimava). Odvtedy som vzdy vedela, že prisla, aj ked som ju nevidela, jej vona mi to prezradila. Pacila sa mi je sviezost, jemnost, pudrovost, nevedela som vsak identifikovat, cim ma tak ocarila. Takto to pokracovalo asi mesiac, bolo mi trapne sa jej priamo spytat. Nato som si kupila nejaky damsky casopis a tam rana, ze waaaaau, to je onaaaa. Vonavucka strana s mojou Laskou Chloe. Potom este len zacala ta tazsia cast, kde ju kupit co najlacnejsie. Fakt som uvazovala aj o napodobeninach tejto vone, lebo som ju velmi chcela, ale cena sa mi zdala vysoka. Fann a Marionnaud vypadli ako prve, tak som zacala hladat na internete a ci mi veris, alebo nie, prave v elninu som si ju nakoniec kupila a nelutujem. Mam ju uz dlho a vraciam sa k nej stale a v automizeri ju mam vzdy so sebou.
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Love od Chloe ma zaujala najviac, vzdy som nejako poskulovala prave po vonach tejto znacky, zaujalo ma zlozenie, vyzera byt ako sita na mna...mam velmi rada pudrove vone, navyse obsahuje zmes vanilky a fialky ktora je pre mna velmi krasna aspon co sa fialiek tyka, ulietavam na nich :)
    danka.zimova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já jsem na vůně velmi citlivá. Často parfémy měním, protože mi po pár týdnech přestávají vonět. Jediné dvě vůně, které kupuji pořád dokola jsou Moschino Funny a Love Chloe (tu si ale hodně šetřím a používám na speciální příležitosti).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bohužel zatím nemám zkušenosti s dražšími vůněmi, takže nemůžu posoudit. :( Ale tuhle mám dostat k Vánocům - Calvin Klein Eternity Moment od přítele, tak snad bude hezky vonět. :) Má vonět květinově. Takže jsem toho asi moc nesplnila :(, ale sleduji Tě už pěkně dlouho. :) Já dělám Avon a jsem na kosmetičce, tak tam bych se trošku vyznala. :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nejvíc mě určite zaujala Love od Chloe,už jsem jednu vůni od Chloe měla a moc krásně voněla.Navíc mají krásné flakonky.Ve složení mě zaujala rýže a růžový pepř.Nikdy jsem ještě neslyšela,že by nějáká vůně měla ve složení rýži.:)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Najviac ma zaujal parfém od Calvina Kleina. Je veľmi praktický a určite by sa vošiel do kabelky, na cesty. Minulý rok na Vianoce som dostala jeden parfúm od Calvina, a odvtedy sa s inými parfmúmmi nevoniam. :) Stačí jedno až dve streknutia ráno a vôňu cítiť celý deň. No s ostatnými som skúsenosti ešte nemala. :(
    Blog a facebook sledujem ako Dominika Grešová.
    yourdominica@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na FB sleduji jako Margaret Wittgenstein, na GFC jako Jana Nováková. Z těch vůní jsem měla jen jinou verzi Euphorie od Calvina Kleina, ta voněla jako lekníny a byla fajn třeba na piknik v lesoparku. Ta zlatá asi bude vhodná rpo slavnostnější příležitosti (minimálně její design to přío křičí). philosoraptorka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Miluju zvlášť v zimě gurmánské, těžší, orientální vůně, takže mě jednoznačně zaujala CK Euphoria. Už jsem si k ní dříve čichala a okouzlila mě. Ve složení mě zaujalo exotické ovoce, a pak by se měla krásně rozvonět do smetanových tónů. Dokážu si jí představit jako vůni na různé vánoční akce a setkávání, ale klidně bych si jí vzala i na procházku jen tak ven, tyhle vůně mě totiž dokážou právě v mrazivé zimě zahřát, i když to zní divně:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mě velmi zaujala hned ta první, protože voní po květinách a ovoci. A já jsem prostě na sladké vůně, protože to ke mě patří. Podle popisku na elnino.sk se píše, že je hodí k těm, co mají energii na rozdávání a to je přesně můj případ. Brala bych si ji často, hlavně když bych šla ven s mým klukem :)
    jirina.h1997@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Najviac ma zaujala Chloe Chloe Love, voňala som všetky tri parfémy vo fannku ale vôňa tohto zázraku je niečo neopísateľné pre mňa. Mám veľmi rada parfémy s takým chladným nádychom, ktoré potom pominú a ostane len príjemná kvetinová vôňa, ktorú nikto neprehliadne :) Spojenie púdrovej a kvetinovej vône vo mne vyvoláva úžasný pocit a odkedy som si k nej privoňala nemôžem sa toho nabažiť :) Stále keď chodím okolo parfumérie vojdem, privoniam si a odídem s úžasným pocitom pokoja :) Pripomína mi to vôňu slobody, snívania, pocit všetkého pekného :) Tú vôňu vnímam tak uvoľňujúco, ako keby som vo chvíli keď sa k nej privoniam stratila všetky problémy :) Nosila by som ju stále, hlavne v dňoch kedy by som sa chcela cítiť viac žensky, kedy by som chcela zapôsobiť aj "druhým pohľadom" nie len výzorom :) A hlavne pri mojom priateľovi, ktorý stále pochváli keď voniam nejak inak ako "normálne" ženy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Najviac má zaujal Chloe Chloe Love . Vyzerá celkom fajn , a tuším že aj vojnia nádherne . Mám radá také parfumy , vonajú tak príjemne a cítim sa tak úžasne a pokojne . Nosila by som ju vonku aby som sa upokojila .
    Blog a Facebook : Miška Rimova
    alenarimova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. sledujem ako Lucia Kvaššayová
    fb likeujem už davno
    najviac sa mi páči vona Chloe . je to proste super . chloe ma asi najkrajšie parfemy .. určite by som ich poživala niekde von alebo na rande a tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. love chloe :) veľa ľudí si ju chváli a verí, že by som si ju aj ja zamilovala :) hoci nepotrebujem drahé vône, toto je jedna z tých, ktorá by bola ozdobou na poličke a skvelo by sa vynímala :) a určite aj skvelo na mne voňala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. priznám sa, ani jednu z týchto vôni som ešte nemala a ani som ich nevoňala. Sú ale ospevované, sú reklamované, majú krásne flakóny, sú drahšie a dovolím si tvrdiť, že aj kvalitné. Z týchto troch by som si určite vybrala Chloe Love. Zaujímavé sú všetky tri, ale milujem vanilkovú vôňu. Takú tú jemnú, takú v pozadí. Takisto milujem pižmo a aj citrusové zložky, to je tá správna kombinácia. Zloženie tejto vône je pestré a veľmi podobne "ladené" vôňam, ktoré používam. Nosila by som ju stále, všade. Keď si nejakú vôňu obľúbim, používam ju stále, až kým ju neminiem :)
    Fb: Katka Čavojcová
    Email: cavojcovakatarina@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. nemala som ani jednu,ani v ruke.podla zloženia ťažko poviem,či je dobrá..niekedy môže mať aj dobré zložky ale výsledok je nafigu a reputáciu mu neurobí ani značka :-D ospevovaná je Chloe a asi na nej aj niečo bude,ked si zamilovalo toľko ludí.
    inak čo mi prišlo trochu komické.moja kamoška si zamilovala no.5 a myslím si o vôni,že musí sadnúť aj k osobnosti.moja kamoška krehotinka,ked rozpráva ani ju nepočuť,také tintitko vel36 ale miluje chanela :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Majitelkou Chloe som aj ja,a bola to láska na prvý čuch.U nás ju mala kolegyna,velmi sa mi páčila,ako voňala,tak som si ju kúpila aj ja,a musím povedať,že na mne vonia ešte krajšie :) ani neviem čo na nej milujem,asi uplne všetko,od pre mňa luxusneho flakonu až po nadhernu vonu,ktora sa počas dna este rozvinie...ak by som u teba nahodou vyhrala,podarujem ju prave kolegyni zato,že mi ukázala pre mna najkrajšiu vôňu ,kedže mám nové balenie a jej by som tým určite urobila radosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Pre mňa vyhráva jednoznačne CHLOE. Dostávam rôzne vône z tejto značky pravidelne každé Vianoce hádam už 4. rok a ako jediná značka ma asi nikdy neomrzí. Je zmyselná, zvodná, ženská a hlavne sexy. A keďže milujem Paríž, iný parfém si na sebe predstaviť jednoducho neviem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Najradšej mám vôňu Chloe.Pripomína mi prvé rande s mojím už terajším manželom. Myslím, že aj práve moja vôňa ho na mne zaujala. Je nezameniteľná, je úplne iná ako ostatné, cítiť z nej slobodu, pokoj a nespútanú lásku a túžbu. Nedá sa s ničím iným zmýliť. Najviac sa mi na nej páči vôňa vanilky, ktorá je podľa mňa symbolom ženskosti, keďže sa nachádza takmer v každom parfume. Chloe love sa hodí na mnoho príležitostí, ale ak chce žena zaujať (predovšetkým nejakého pekného muža) tak odporúčam nosiť do spoločnosti a na rande. A každý chlap je hneď ako ju zacíti chytený do pavučiny lásky :) vlastná skúsenosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Love Chloe mě zaujala už popisem výrobce, musí být asi perfektní, ale zatím jsem nečuchala :) V poslední době se mi více líbí právě jemnější pudrové/květinové vůně...kdysi jsem byla jen na kořenité typu santalové dřevo, ale teď už se mi zdají být těžké :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC : miskasiska p
    FB : Miskasiska Ppopc

    Čo sa týka vôní, ja si najskôr podľa zloženia vytipujem vône, ktoré by sa mi mohli páčiť a potom ich idem do parfumérky vyskúšať. Nastriekam si ich na zápästie a nechám nejaký čas pôsobiť. Podľa mňa rovnaká vôňa môže na rôznych osobách voňať rôzne a napr. vôňa, ktorá ma hneď očarí, mi môže po chvíľke prísť otravná. A následne si vyberiem svojho favorita a toho si odnášam domov. Čo sa týka udalostí, tak ak ide o nejakú spoločenskejšiu udalosť, vtedy volím niečo lepšie, vôňu o ktorej viem, že sa na ňu môžem spoľahnúť na 100%, je ťažšia a je mojím pokladom. V bežný deň volím skôr niečo svieže, čo mi už z rána zlepší náladu a dodá mi energiu.
    Calvin Klein Euphoria Gold – keďže obsahuje santalové drevo, pačuli a orientálne tóny kumkvatu, pôjde asi o ťažšiu vôňu a tá bude vhodná určite na nejakú spoločenskú udalosť, ako ples, divadlo.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Pred par lety, kdyz na cesky trh doslova vtrhla Chloe s vuni Chloe, me srdce zaplesalo radosti a ta vune! Mohla bych se v ni koupat. Ovsem jak pribyvalo uzivatelek teto proflakle vune, tim klesalo me nadseni. Chloe Love je vsak plnohodnotnym nahradnikem. Ruze v ni ji dodava na jedinecnosti a uhlazenosti. Je to proste pudrova, elgantni dama. Ovsem ne v kategorii pro starsi a pokrocile, moc se mi libi, ze krasne zensky voni a nemusi mi pritom byt 40 plus. Priznavam, ze oblibenych vuni mam vice, zalezi na nalade a na pocasi. Ale Love je opravdu laska, ktera me provazi vzdy, kdyz potrebuji povzbudit a vim, ze ten den bude potreba zatnout zuby a vyridit plno neprijemneho zarizovani. Urcite vsechny zname ono nenapadne pricichavani zapesti behem dne a ten potouchly usmev, ktery se nam v te chvili objevi ve tvari :)
    kristnna@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. FB: Andrea Vaňková
    GFC: Maillot Rosa
    Líbí se mi vůně Chlore - Love. Nemám takový čuch, abych rozeznala jediné složky. Ale voní nádherně. Jsem na vůně náročná, ale tato mě nadchla. Ne napoprvé, ne napodruhé. Když jsem k ní čichala tak po čtvrté a něco mě nutilo jí dávat stále šanci, tak jsem se do ní zamilovala. Nosila bych ji určitě na denní nošení. Nosím uniformu a vůně je jedna z věcí, která mi pomáhá se odlišit od mužů :))
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť