7. 12. 2014

Bodhi telový peeling Himalájska soľ a grep

Je mi obrovskou cťou, že Vás ako prvá môžem na našom webe zoznámiť s prírodnou kozmetikou Bodhi, o ktorej veľa z Vás asi ešte vôbec nič nepočulo, no ja som o produktoch doteraz čítala len samé chvály, takže som sa veľmi potešila tomuto testovaniu!

Bodhi je prírodná kozmetika na báze rastlinných a bylinných extraktov a čistých esenciálnych olejov pre harmóniu tela a duše. Produkty Bodhi Herbal SPA sú vyrábané podľa tradičných bylinných receptov a zdravých prírodných ingrediencií. Harmonizujte vaše telo i zmysly.

Na tejto úvodnej fotografii vidíte 4 produkty, ktoré aktuálne testujem, a pekne po jednom si ich v najbližších dňoch a týždňoch predstavíme, a dnes to bude práve produkt, ktorý mi učaroval okamžite, a teda - ako už názov napovedá, písať budem o telovom peelingu.

Recenziu môžete dočítať TU.

2 komentáre:

  1. Výrobky vypadají moc krásně, díky za tip, nikdy jsem o této značce neslyšela..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. inak riadna zásoba Dove a NIvea:)))

    OdpovedaťOdstrániť