28. 12. 2014

BB krém na pleť už všetky poznáte, a čo BB krém na nechty???

Často mi píšete pochvaly ohľadne mojich nechtov, ktoré určite nie sú dokonalé, no vďaka vhodným prípravkom sa k dokonalosti aspoň snažím priblížiť. Mnohé však farebné laky nepoužívate. Niekedy je dôvodom to, že nemáte na to nervy, či už na čakanie kým všetky tie vrstvy zaschnú alebo sa Vám to jednoducho na sebe nepáči, či potrebujete poriadnu starostlivosť o svoje nechtíky. Pre Vás teda dneska píšem o tomto ORLY BB kréme určenom na nechty. Neviem ako Vy, no pre mňa bol BB na nechty všeobecne úplnou novinkou na trhu, a doteraz som nikde nezahliadla niečo podobné nesúce ten istý názov.
Moje nechty sú slabé ako pierko, aj keď možno na fotkách tak nevyzerajú. Preto ich stále lakujem, olejčekujem a doprajem im denne vhodnú starostlivosť. Toto však nie je podkladový lak, a teda neodporúča sa naň nanášať žiadnu ďalšiu farebnú vrstvu či topcoat a rovnako to nie je ani nadlak. Je to totiž špeciálna starostlivosť all-in-one. Cena je síce trošku vyššia - 12,50€, no nakoľko BB až 18ml, čo je fakt dosť a tak veľký lak som ešte v živote nevidela :D, a rovnako za tú kvalitu si myslím určite stojí!
Vyhladí povrch nechtu a zároveň chráni nechty pred UV žiarením. Nechty hydratuje, vybieluje a zanecháva ich lesklé a prirodzené. Vzhľad povrchu nechtu po aplikácii je mliečno-krémový napodobujúci „Crème“ efekt.

Vlastnosti & výhody:
Kyselina hyalurónová pôsobí ako vyhladzovací prostriedok pre perfektný a elegantný povrch nechtu.
Hyaluronát sodný napomáha pri hydratácii nechtu.
Oxid titaničitý zabezpečuje biely vzhľad nechtov a špeciálne namiešané vosky zosvetlujú a rozjasňujú povrch nechtu.
• Obsiahnuté sklenené mikroguľôčky zabezpečujú proti-odlupovaciu povrchovú úpravu nechtov.
Kyselina askorbová (vitamín C), pôsobí ako antioxidant k ochrane pred voľnými radikálmi.
Takúto, nazvem to, kúru si doprajem tak cca raz za mesiac po dobu jedného týždňa. Najmä v časoch, kedy mám nechty čerstvo zostrihané, a doprajem im tak "šťastný" rozbeh do rastu :)) Ja ho zvyknem používať tak, že v prvý deň si nalakujem jednu vrstvu, a o ďalšie dva-tri dni pridám ešte jednu a na týždeň mám o nechty postarané. Netreba však zabúdať - ak teda chcete svoju starostlivosť o nechty aspoň trošku zmeniť, používať aj rôzne olejčeky. Ja BB dopĺňam každovečerným masírovaním okolia nechtov argánovým olejom tiež od ORLY( aj o ňom som tu už niekedy v minulosti písala), ktorý bol dokonca pribalený zdarma k tomuto BB krému. 
Štetček je svojim tvarom úplne obyčajný, takže sa nie je čoho počas lakovania obávať! Nechtom tento BB krém dodáva prirodzený "nude" vzhľad, a čo je najpodstatnejšie, už po prvej takejto kúre bolo u mňa vidno rozdiely. Nechty som mala opticky vybielené a hlavne sa mi už tak veľmi neštiepia ako kedysi. Teraz mám znovu takéto kratučké nechty, no dobre možno o pár mm dlhšie ako na foto, no naposledy, keď som ich mala dorastené, boli najdlhšie za celý môj život! Veď uvidíte foto onedlho v ďalšej recenzii - potom Vám to pripomeniem. Verím však, že to, že mi dokázali dorásť do takej dĺžky má na svedomí aj pravidelné používanie tohto malého-veľkého zázraku!
No čo baby, počuli ste už o BB kréme na nechty? Nie, ale táto novinka Vás zaujala? Ak chcete vedieť viac odborných informácií o ňom či vidieť ho priamo v akcii, môžete si pozrieť nasledovné video :)

7 komentárov:

  1. O BB kremu na nehtxy jsem tedy taky doted neslysela ale vypada to zajimave :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neslyšela jsem o něm, ale vypadá super :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na moje nechty najviac zabral zpevňovač Four Seasons, vyskúšala by som aj toto BB, ale 12€ za lak nedám. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak na tohle koukám jako tele na vrata! Pro mě je to absolutní novinka, kterou ale vítám! Mám nehty jako papír. Určitě se po něm někde porozhlédnu! :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zaujímavé :) ja mám teraz kondicionér na nechty od eveline cosmetics za nejaké 3€ a som spokojná

    OdpovedaťOdstrániť
  6. O tomhle slyším poprvé,ale vypadá to jako skvělá věc, kterou bych jako majitelka přírodních dlouhých nehtů měla mít! :)

    OdpovedaťOdstrániť