27. 12. 2014

AVON make-upy nie sú nič pre mňa - aspoň tieto dva nie...

Po dlhšom čase treba zmenu, a tak Vám dnes prinášam recenziu na značku AVON. Presnejšie pôjde o BB krém a penový make-up so zmatňujúcim účinkom. S make-upmi z Avonu nemám žiadne skúsenosti, takže nebudem ani mať s čím porovnať, no rovno Vám napíšem, že sa mojimi obľúbencami nestali...

Začnem teda prvým z nich - penovým make-upom v odtieni MEDIUM BEIGE, a tie, ktoré sa v názvoch odtieňov ako tak vyznáte, viete, že je to dosť tmavý, povedala by som oranžový odtieň, z čoho vyplýva, že je pre mňa úplne nevhodný.

Pre pokračovanie KLIK SEM.

3 komentáre:

  1. avon mejkapy už ani neskúšam.. po každom sa lesknem.hroza.najlepší v uvodzovkach bol kedysi ten akože nestieratelny.stal 550 korún a otieral sa jedna báseň

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jednou měla make-up od Avonu a byla jsem s ním docela spokojená, ale už vůbec nevím jaký přesně to byl :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som od Avonu mala makeup a veľmi mi vyhovoval, no iba ten jeden :)

    OdpovedaťOdstrániť