9. 12. 2014

Ako som dúfala v prírodný zázrak...

Viete, že s pleťou mám ustavičné problémy, a tak som si myslela, že možno niečo z prírodnej kozmetiky by to mohlo zlepšiť. Spočiatku to tak aj vyzeralo, no po 2 týždňoch som sa vyhádzala ešte viac ako som bola, a pleť sa mi potom liečila možno aj dva mesiace, a to fakt nepreháňam :( Reč je o RYOR čistiacej pleťovej vode pre zmiešaný a mastný typ pleti. Ako hovorím, používala som ju dva týždne, a takú pleť som ešte nikdy nemala, takže odvtedy sa bojím po nej siahnuť, pretože sa bojím toho, čo znova nastane :(
Navyše od prvého momentu z nej strašne cítiť alkohol, a po dlhodobom používaní biodermáckych vodičiek je to teda poriadna zmena. Netvrdím, a nie som si istá, že sa mi pleť zhoršila práve kvôli tejto vodičke alebo to bola len blbá zhoda náhod, no jednoducho sa viac bojím siahnuť po nej...
Okrem alkoholu obsahuje aj extrakt z grepových jadier, ktorý má antibakteriálny účinok a je dermatologicky testovaná. 
Avšak čo sa vyčistenia pleti týka, nemám čo vytknúť - v tomto smere pracovala tak ako potrebujem. Pleť po použití nebola zbytočne presušená, ba naopak držala si svoju prirodzenú vlhkosť. Jediné čo mi teda prekáža je tá reakcia, a nakoľko som vtedy používala všetko to isté, čo sa krému týka, peelingov, makeupu, púdru atď..., akurát som zmenila pleťovú vodu, takže ten stav môžem pripísať iba jej...
Dajte mi kočky prosím vedieť, či túto vodičku máte alebo ste mali a aký na ňu máte názor. Chcela by som jej ešte dať šancu, no veľmi sa obávam ďalšej reakcie.
Ja ju mám z www.maxcare.sk, a kde nakupujete značku RYOR Vy?

8 komentárov:

  1. Tak to mě mrzí,že ti nesedlo,jámám tuto kosmetiku celkem ráda,ale tuto vidičku jsem tedy neměla.Od Ryoru jsem měla v podobné flaštičce Bylinné tonikum pro normální a smíšenou pleť a musím říct,že mi vyhovovalo moc.Mám smíšenou pleť mastější klasicky v T-zóně a takovou jak kdyby nečistou pleť,takže se mi dělají často pupínky a mám rozšířené póry.Pleť se mi po totmto bylinném toniku dokonce i zlepšila a byla taková čistější.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nepáči sa mi tam ten alkohol, rovnako ako sa mi nepáčil v mojej nedávnej recenzii na Swisso LOgical....Mastná pleť je síce po použití takejto vody fajn, ale z dlhodobého hľadiska sa zvykne potom mastiť ešte viac...naopak zbožňujem, ak používam nejakú pleťovú vodu, ktorú fakt hneď ako otvoríš, tak cítiš krásnu vôňu byliniek....to hneď pohladí po duši...a mám pocit, že ak by tá voda ani nič nerobila budem jej pripisovať liečivé účinky už len podľa tej vône:D...pekný deň Neli:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě RYOR docela vyhovuje, a zatím i všem v mém okolí :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od Ryoru jsem měla stejný produkt, pouze pro suchou a citlivou pleť, a bylo to snad to nejlepší tonikum, co jsem kdy měla. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Neměla jsem, ale jinak jsem s ryorem spokojená :).
    beemannie09

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já mám Ryor ráda, i když přírodní samozřejmě moc není. Pleťové vody s alkoholem mi nevadí, spíš dělají mé pleti dobře, ale střídám je s vodami bez alkoholu nebo s micelárkami.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Z Ryoru som niečo mala, ale už dávnejšie a teraz ho nejak ani nevyhľadávam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Musim rict, ze ja jsem z pletovych vod od rioru dost zklamana. Mam normalni, mistami smisenou plet a navic citlivou.Ne jen ze mi tedy nijak nepomohl (na zazraky na pockani neverim), ale dokonce mi plet jeste zhorsil. Rikam si, ze uz jej nikdy nekoupim, ale obcas kdyz prijdou s nejakou novinkou, tak mi to neda a otestuji. A vysledek - po tydnu testovani vzdy predavam nekomu jinemu. Tot za me, rior a pletove vody - rozhodne ne!

    OdpovedaťOdstrániť