29. 11. 2014

Vianoce s YANKEE CANDLE ICICLES

Vianoce sú už za dverami, a pre mňa - obľúbenkyňu typických vianočných vôní a samozrejme všetkým s tým spojeným, k nim neodmysliteľne patria aj sviečky YANKEE CANDLE. A okrem tejto horúcej vianočnej novinky ICICLES už mám nachystané aj CHRISTMAS EVE a CHRISTMAS COOKIE, takže Vianoce sa môžu začať :))

Neviem ako Vy, ale ja Vianoce zbožňujem už odmalička, a najmä keď sú biele - vtedy nemajú jedinú chybičku. Milujem na nich úplne maličkosti, akými je napr. rozsvietený stromček, vyzdobený dom, vôňu medovníkov... Inak, tento rok je vraj IN ružová, my však budeme mať stromček ladený do zlatej. Plánujete niektorá zdobiť naružovo?

Celú recenziu nájdete TU.

10 komentárov:

  1. Ruzova by mohla vypadat pekne :) Yankee candle bych si chtela poridit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dneska jsem zrovna šla shánět yankee a žádná mi nevoněla natolik, abych za to byla ochotná dát tolik peněz, pak jsem šla ale okolo takového stánku, kde sjem myslela, že to jsou také yankee, tak jsem čuchala a pak viděla tu cenu a byly o dost levnější a voňavější, ale vypadaly uplně stejně a byly to svíčky značky Village :) tak už mám jednu doma s přívůní perníčků :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na toe village som nedavno natrafila na nete a je to uplna kopia yankee co sa dizajnu tyka... Ale vone boli roz orode a urcite su vsetky tiez super :)

      Odstrániť
  3. my budeme mať stromček tiež do zlatej :) ale s ružovou si to neviem predstaviť .. tiež mám veľmi rada sviečky aj vosky yc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám zatiaľ skúsenosti len s voskami...na sviečky som sa ešte kvôli cene neodhodla:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky mam akorat jinaci vuni, miluji je.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja si kupujem tie vosky, ale ešte stále som ich nerozbalila, kochám sa tou vôňou:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No je pravda, ze ked sa rozbalia uz nie su take krasne, ale zase si mozes uzivat ich vonu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Taky Yankee miluju, teď jsem dopálila Honey and Spice a právě mi tu voní vánoční Sugared Apple.

    OdpovedaťOdstrániť