12. 11. 2014

NOVINKA! BALEA intenzívne mlieko na nohy do kúpeľa

Od DM-ky som naposledy testovala túto novinku, ktorej som doposiaľ žiaden príbuzný produkt nemala, takže nemám s čím porovnávať. Väčšinou používam na nohy peelingy, ktoré si následne prebehnem pemzou a mám nôžky ako lusk. Nemám problémy s nadmerne vysušenými pätami, takže nepotrebujem extra starostlivosť, no cca tak raz-dvakrát do týždňa im doprajem takýto peeling, poriadne nakrémujem a je to...
Teraz som však rada, že som skúsila niečo nové, a s určitosťou už teraz hovorím, že zostávam pri pravidelnom používaní tohto mliečka :) Na obale je síce uvedené, že toto intenzívne dvojfázové ošetrenie je pre namáhané nohy počas zimného obdobia, čo by som však rada poupravila na - kedykoľvek naň dostanete chuť - čiže kľudne aj v lete!!! :)) Dvojfázové preto, lebo je dvojzložkové, teda pred každým použitím je potrebné ho zopárkrát pretrepať.
Hodnotné zloženie s makadamiovým olejom a mandľovým mliekom ošetrí pokožku nôh a zanecháva ju jemnú a úžasné voňavú! Ja som sa do jeho vône okamžite zaľúbila!!! Ako hovorím, nemám extrémne suché chodidlá, takže mne takáto starostlivosť bohate vystačí, a keď použijem toto mlieko, vždy mi je ľúto zakrývať jeho vôňu ešte nejakým krémom, takže zásadne po jeho použití už nepoužívam nič :))
Ja ho používam tak, že si do lavórika napustím horúcu vodu, pridám 2 vrchnáčiky mlieka a môžem relaxovať. Sprvoti som vrchnáčiky pridávala 3, no tak sa mi dosť rýchlo míňalo, a potom som ale zistila, že aj tie dva mi bohate vystačia... Mlieko však má jednu, ale za to dosť závažnú chybu - má malé balenie :D - 150ml mi jednoducho nestačí :DD
Baby, ale čo sa vône týka, aspoň ovoňajte keď budete v DM! Je to fakt paráda, a neverím, že by sa našla jedna, ktorej by sa táto krása nádhera nepáčila... V newsletteri, ktorý mi prišiel ale bolo uvedené, že v rovnakej vôni majú v ponuke i krém na nohy, takže po ten si isto najbližšie skočím, nech to mám na kompletku - juj už teraz sa teším! Len tak pre info - cena každého je 2,49€.
U mňa je tento produkt už teraz stálicou, pretože mi perfektne zrelaxuje chodidlá, a to po celom dni padne veľmi vhod. Je to jednoducho malý-veľký zázrak. 
Kúpite, alebo ho už máte v kúpeľni tiež? :)

6 komentárov:

  1. Musím si už poň zbehnúť aj ja :) A ak nájdem aj krém, tak to bude top :)
    MORE THAN FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O mléku na nohy jsem teda ještě neslyšela - určitě zajímavý nápad! :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mandľový olej vonia pekne takže isto by sa to páčilo aj mne. Asi si skočím pre krém na nohy. Aj obal vyzerá úžasne. Občas si robievam kúpeľ na nohy, je to taká príjemná relaxácia, no nikdy nemám na tento účel žiaden extra produkt, takže to skončí pri sóde bikarbóne a nejakom sprcháči, ale chce to skrátka niečo viac vyživujúce.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super, přesně tenhle produkt mi v drogeriích chyběl, u nás prodávají jen samé soli pro koupel nohou.

    OdpovedaťOdstrániť