22. 12. 2014

Kto si dá írsku kávu a rebarborovo-jahodový koláčik? :)

Som si istá, že sa už niektoré z Vás týmito Dermacol voňavými novinkami natierajú a používajú ich, no pre tie, ktoré sa stále rozhodujú či vôbec stoja za kúpu alebo ani nie, som sa rozhodla dnes o nich niečo málo napísať! Z radu AROMA RITUAL to určite, ako iste viete podľa predošlých recenzií nie sú moje prvé produkty, takže som vedela dopredu, že sa mám na čo tešiť, pretože ani jeden z doposiaľ testovaných ma nikdy nesklamal. Na tomto rade sa mi páči rôznorodosť vôní, ktoré človeka - respektíve nás ženy nezanechávajú chladnými, a doslova nás to núti k ich používaniu :)
Na fotografii vľavo sa nachádza sprchový gél s vôňou írskej kávy a kofeínom a vpravo telové mlieko s vôňou rebarbory a extraktu z jahôd, čo sú pre mňa úplne novinky, keďže ešte som nič podobné nemala. Írska káva v sprchovom gély, a rebarbora, o ktorej som síce už počula, no zatiaľ som ju naživo nevidela vo mne vzbudili nekonečnú zvedavosť... Raz som dokonca mala takú vonnú arómu do Sodastream-u, ktorá síce voňala veľmi pekne, no tá chuť mi na jazyku vôbec nešmakovala...
Rovnako ako som nechutnala rebarboru, nepila som ani írsku kávu, takže neviem zhodnotiť, či sa vône skutočne zhodujú s realitou... Ale, v tomto smere s mojim nosom amatérom sme sa zhodli na tom, že sú to veľmi zaujímavé vône. Sprchový gél, respektíve jeho vôňa je jemnejšia ako som čakala - oproti vôni klasickej kávy, a telové mlieko, v tom asi prevláda práve tá rebarbora, lebo jahody tam cítiť iba skutočne minimálne. Poslednú dobu skôr ulietavam na takých výraznejších vôňach, takže tieto jemnejšie sú momentálne pre mňa príjemným spestrením kozmetickej zbierky!
Pri používaní sprchového gélu vôbec množstvom nešetrím, a veľmi rada si užívam tú vôňu, či už počas sprchovania ale rovnako aj po ňom, pretože vôňa sa na tele celkom slušne drží... Konzistencia je dosť hutná, takže je potrebné tubu viac a na dlhšiu dobu stlačiť, avšak žiadny problém v tom nevidím, len si myslím, že je vhodné spomenúť to tu tiež... Telové mlieko, priznávam som veľakrát na telo nepoužila, pretože som lemra líná :D ale zato ho denne používam namiesto krému na ruky, a rovnako som unesená z jeho vône, ktorá je pre mňa nová, a asi aj preto ho teraz uprednostňujem pred inými, ktoré mám už dobre očuchané... Rýchlo sa vstrebáva, a presne to mi pri aplikácii na ruky veľmi vyhovuje - najmä počas dňa keď nemám rada pocit umastených rúk!
Účinkami mi v pohode postačujú, sprchový gél super pení, pokožku zanechá čistú, hebkú a voňavú :) A taktiež telové mlieko - ako viete, nemám príliš suchú pokožku, takže mi jeho hydratácia a výživa vyhovujú... Aj napriek tomu, že ho teda využívam skôr ako krém na ruky, ktoré teda aktuálne chladu podliehajú oveľa viac ako napr. také nohy, ktoré mám poriadne zababúšené...
Ak aj Vy túžite po niečom novom a nepoznanom, odporúčam Vám siahnuť práve po týchto produktoch, pretože tieto vône skutočne len tak na pultoch drogérií nezoženiete! Prípadne ak Vás nezaujmú, určite si v sortimente nájdete niečo práve pre Váš noštek :)

4 komentáre:

  1. Ráda si přečtu další názor na tyto fajn výrobky. Já osobně mám Dermacol sprchové gely a tělové mléka moc ráda. Pravda, že hydratační účinky nebudou suché pleti stačit, ale pro mě jsou dostatečné. A ty jejich božské vůně, ach :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vůně této kolekce mě nikdy neomrzí :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oo ten jahodovo rebarborový strašne chcem vyskúšať, myslím si, že to musí byť dokonalá kombinácia:)
    Hello From the Edge

    OdpovedaťOdstrániť