1. 11. 2014

Krásny sviatočný večer s AVON figovým sprejom :)

AVON je priam povestný týmito telovými sprejmi s rôznymi ovocnými vôňami, a jeden z nich si práve dnes predstavíme bližšie. Dostupné sú rôzne vône, takže si je z čoho vyberať, a sama za seba Vám môžem odporučiť každú jednu, pretože všetky sú podľa môjho skromného názoru veľmi pekné, a na telový sprej aj s veľmi dobrou výdržou. V hlavnej úlohe však dnes budú sladké figy, so štipkou sliviek a vanilky. Dokonca na zadnej strane som našla informáciu, že produkt nie je vhodný na konzumáciu - pri čom som sa pousmiala, pretože niekedy mám aj ja chuť sa doň zakusnúť :)))
Pokračovanie TU.

4 komentáre:

  1. Tyhle spreje z Avonu miluji,tuhle vůní jsem cítila myslím, že jen v katalogu,ale neskutečně moc mi voněla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Avon je specialny svojimi hlaskami, ani ocne kremy nesmu prist do kontaktu s ocami. Jasne je to americka spolocnost, takze po skusenostiach s americkymi sudmi su opatrny aj v Europe.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kdysi jsem měla třešňový, ale už si ani nepamatuju, jaký byl, je to dávno a z Avonu už nijak neobjednávám :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiež mám jeden,dostala som ho.super vec na leto.

    OdpovedaťOdstrániť