13. 11. 2014

Housewarmer YANKEE CANDLE MANGO PEACH SALSA

Dlhé zimné večery už nastali, a Vy môžete len trikrát hádať, ako si ich spríjemňujem pri písaní článkov a recenzií pre Vás :) Tie bystrejšie :) -  určite všetky už pochopili - ten čas, keď je vonku už tma, a v posledných dňoch aj poriadna zima si zapaľujem YANKEE CANDLE. Túto vo vôni  MANGO PEACH SALSA mám z e-shopu www.galeriakvetin.sk, ktorý sa okrem kvetov a sviečok zaoberá aj donáškou vína, obrazov a rovnako aj svadobnej výzdoby. Je veľmi prehľadný, takže sa tam určite nestratíte, no naopak rýchlo nájdete presne to čo hľadáte! V ponuke, čo sa sviečok týka sú okrem veľkých a stredných sviečok i difuzéry a rôzne darčekové sety...
Majú tam však široký výber, hlavne na kyticiach som sa rozplývala :)) Prejdem však k podstate veci :) Vôňa tejto sviečky je sladká a pikantná zároveň. Šťavnaté broskyne a mango sprestrené citrusovými plodmi, tropickými kvetmi, zázvorom a ružovým korením. Táto vôňa dokonca patrí k najobľúbenejším ovocným vôňam YANKEE CANDLE! Spomedzi svojich kolegýň je najväčšia - a je fakt mega veľká :) Má až 623g a doba horenia je približne 110-150 hodín. 
Vôňa sa mi okamžite po rozbalení páčila. Je dosť intenzívna, a to som rada, pretože len tak ľahko nezmizne z otvorených priestorov. Sviečka by sa mala nechať rozpustiť až po okraje - to znamená pri tejto veľkej aspoň 5 hodín v kuse, lenže aj mne sa párkrát  podarilo - respektíve musela som ju zhasnúť skôr a tým pádom sa v strede tvorí akoby taká jamka. To potom zvyknem vyrovnávať tak, že keď už mám väčší okruh v strede rozpustený, a aj okraje sú zmäknuté - s pilníčkom tie okraje vsuniem do stredy, a tým pádom sa mi vyrovná povrch.
Pre tie, ktoré tieto sviečky ešte nemali, no chystajú sa nejakú si kúpiť - nikdy ich nesfukujte! Pretože dym pohltí všetku vôňu a nakoniec z nej nebudete mať nič - ba práve naopak, bude to smrdieť od dymu... Tieto sviečky sa zhasínajú vrchnáčikom, ktorý jednoducho položíte na sviečku a tá sa zhasne - teda dym sa udrží dnu, a v miestnosti tak zostáva len pekná vôňa :) 
Ak sa bojíte investovať hneď do sviečok - odporúčam Vám skúsiť buď sampler sviečky alebo vosky - tie sú spomedzi všetkých najlacnejšie :)) Určite ich odporúčam všetkým, pretože sú to podľa mňa najlepšie sviečky aké som doteraz mala, a mne už len zostáva dúfať, že na mňa bude myslieť aj Ježiško a niečo od Yankee Candle si nájdem pod stromčekom :))) A čo Vy, máte už svoju obľúbenkyňu???

9 komentárov:

  1. a ja ze co tu ta rosnicka a to sviecu si fotila :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. miluju broskvovou vůni, to by bylo něco pro mě :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miluji tyhle svíčky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja planujem vyskusat vosk :)

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zbožňujem Yankee Candle! Je to moja závisloť :) skús mrk u mňa na www.fromlenka.blogspot.sk!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To s tým zhasínaním pomocou vrchnáčika som vôbec netušila! Ďakujem za tip ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Yankee Candle sú božské! vďaka za tip na vôňu :)
    Chcela by som ťa pozvať na novú stránku, kde si môžeš vymeniť kozmetiku, ktorú nepotrebuješ a získať kozmetické balíčky za pár drobných. Pozri : http://makeawish.webnode.sk/

    OdpovedaťOdstrániť