16. 11. 2014

Ďalšie odtiene lakov ORLY z kolekcie COLOR BLAST úspešne otestované!

Ťažko sa mi tieto laky opisuje, pretože ich treba jednoducho vidieť na vlastné oči!!! Rovnako ako s predchádzajúcimi, aj tieto sú na tom kvalitovo veľmi vysoko nad priemerom, teda rovnako dobrá výdrž a aj krytie!
Dnešné zhrnutie začnem úžasne trblietavým lakom s názvom INDIGO COLOR FLIP, čo je v podstate tmavší fialový lak s miliónmi fialových, a zopár modrých trblietok. Ako z každého laku, kľudne by stačila jedna silnejšia vrstva, ja však už zo zvyku lakujem v dvoch slabších. Aby to nebolo až také "fádne" tohto krásavca som doplnila ďalším - a to Topcoat-om SASHAY MY WAY, ktorý nemá jedinú chybičku. Ten som lakovala tuším až v 3či4 vrstvách, keďže som ho chcela mať tak nahustejšie. Potom ma však čakalo dlhšie odlakovávanie, ale stálo to za to, to mi môžete veriť :)
Druhým v poradí je taký nezvyčajný odtieň FIERY RED COLOR FLIP, ktorý sa tiež pýši kopou shimmeru - tentokrát zlatého v ohnivo červenom základe. Laky s koncovkou Color Flip sa vyznačujú tým, že sú dvojtvárne, a teda na slniečku sa prejavujú v ešte väčšej kráse ako zvyčajne... Táto farba sa mi hneď veľmi zapáčila, pretože podobnú som ešte v zbierke nemala, keďže to nie je žiadna červená klasika!
Pokračujeme odtieňom ROYAL PURPLE COLOR FLIP, ktorý vo fľaštičke pôsobí vcelku tmavým dojmom, no ako vidíte na nechtoch je nanesený v dvoch vrstvách, a na fotenie som mohla kľudne ešte jednu dolakovať. Ale inak - voľným okom mi špičky vôbec tak nepresvitali ako pod priamym svetlom, takže dve vrstvy stačili. Nabudúce ale skúsim ešte aspoň jednu pridať a potom uvidím :)) Tento lak je ako mesačná obloha - s tisícmi modrých trblietok, ktoré znovu menia prvý dojem v interiéry na úplne iný vzhľad vonku na dennom svetle. A práve preto mám tieto laky tak rada :)) Ak by som mala tento odtieň k niečomu prirovnať bola by to farba dobre dozretej slivky - úplna krása :)
Ten kto ma už nejaký ten rok pozná, že takýmto tmavším odtieňom som sa vyhýbala a bála sa ich, no čím ďalej skúšam viac a viac odtieňov, tým viac sa mi to začína na sebe páčiť!
A na dnes posledným odtieňom bude HOT CORAL CREME, čo teda už z názvu vyplýva - nie je žiadny trblič - pre zmenu :) Je to podľa mňa taká klasická koralová krémovka, ktorú som sa rozhodla naniesť ako francúzsku manikúru, a doplniť a trošku ju ozvláštniť Topcoat-om Sashay My Way. Ako sa Vám tento môj nápad - ale aj všetky zvyšné laky páči, mi môžete napísať do komentárov :) Veľmi rada si prečítam Vaše názory, a na záver len chcem napísať ešte toľko, že ak budete najbližšie v DM-drogérii, mrknite sa na ne osobne, pretože nie vždy sa dá ich krása zachytiť na fotografie...

2 komentáre:

  1. Ty zlaté třpytky krásně obzvláštňují jakýkoliv lak :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá modrá zlatá kombinácia je krásna:)

    OdpovedaťOdstrániť