29. 10. 2014

VIDEOTEST vodeodolnosti SONY Xperia z1 Compact + ním nafotené fotografie

Ahojte, videá sa mi nepodarilo upraviť, takže sú aké sú, a budete v nich počuť môjho synovca ako híííka počas namáčania smartfónu :D... Poviem Vám je to makačka, sledovať cez hľadáčik čo natáčam a vnímať aj to čo robím druhou rukou :D
táto fotka ma asi najviac prekvapila, keďže sa mi ruka triasla počas jazdy tak, že som vôbec nedúfala, že z toho nakoniec vznikne takáto ostrá fotka :)


Nabehlo mi, že videá sú väčšie ako 100MB, takže sem nejdú nahrať :( Viete mi ich prosím niekto zmenšiť??? Bohužiaľ šlo len toto jedno kratučké - ak mi budete vedieť pomôcť, rada sem pridám aj tie ostatné... Skúsim ich ešte večer pridať na FB skupinu...
Všetkým sa Vám ospravedlňujem, ale som z toho úplny jeleň, a práve som si pozrela už na blogu nahraté video, a je v zlej kvalite, pri tom v PC je všetko pekne vidieť :(( No nič, večer to skúsim na ten FB snáď to pôjde!!!

3 komentáre: