28. 10. 2014

RELLECIGA exkluzívne plavky pre výnimočné ženy + odporučenie na skvelé wellness centrum!

Leto je už síce dávno a ďaleko za nami, no o tieto plavky sa s Vami jednoducho musím podeliť. Počuli ste už o značke RELLECIGA? Ak ešte nie, tak si určite kliknite SEM, odkiaľ mám aj ja tieto plavky, ktoré síce svoju letnú premiéru zažijú až v roku 2015, no teraz som ich stihla už 2x otestovať na termálnych kúpaliskách, o ktorých tiež v krátkosti napíšem niečo na záver :) Ak však chcete vidieť plavky "v akcii" - teda na skutočných ženách, odporúčam preklikať FB skupinu, kde sa iste pokocháte tou nádherou!
Spoločnosť Relleciga kladie dôraz najmä na kvalitu použitých materiálov, ručnú výrobu a prepracovanosť každého kusu. Vybrať si len jedny je skutočne z tej širokej ponuky problém, pretože sú dostupné nielen všetkým známe BIKINY(dvojdielne) a MONOKINY(jednodielne), no aspoň pre mňa k plavkám pribudol úplne nový pojem RIKINI, čo sú multifunkčné plavky, a práve také mám aj ja.
Plavky mi prišli expresne rýchlo, v exkluzívnom darčekovom balení - zabalené v škatuľke, ktorá okrem návodu na 6 spôsobov viazania plaviek, obsahovala i vrecúško, ktoré je podľa mňa veľmi využiteľné hlavne po kúpaní, pretože vôbec neprepúšťa vodu z mokrých plaviek či dokonca osušky, ktorá sa mi tam tiež vojde :), a tak je vďaka nemu ostatný obsah batožiny v bezpečí... 
RIKINI sú dostupné v 6 rôznych farbách, no ak Vaše srdiečko zatúži po bikinách či monokinách, budete si mať z čoho vyberať, pretože tých je tam okolo stovky... :) Čo sa týka možnosti podľa výberu topu, nájdete tu košíkové, samodržiace tzv. BANDEAU či trojuholníkové plavky. Som si istá, že z tak širokej ponuky si už musí vybrať skutočne každá žena!
Pozitívne ma prekvapila kvalita plaviek, ktorá skutočne predčila moje predstavy a úplne zatienila všetky moje doterajšie plavky. Vrchný diel má vypchávky, čo určite ocenia všetky ženy, ktorým tam ten hore toho veľa nenadelil - vrátane mňa :D A čo sa týka spodného dielu, oceňujem super pevný materiál, ktorý zabezpečuje, že nevlieza tam kam nemá :))
S plavkami je teda z mojej strany obrovská spokojnosť, a ak sa nachádzate v okolí žilinského Auparku, môžete sa na ne "zoči voči" pozrieť v predajni Sugarbird.
mojim najobľúbenejším je tretí spôsob viazania :))
Na záver, ako som sľúbila spomeniem jedno úžasné WELLNESS centrum AQUAMARIN v obci Podhájska, ktorá je možno niektorým z Vás známa, pretože hlavne v lete je kúpalisko plné našich susedov Čechov, preto budem veľmi rada, ak mi napíšete, či tam chodievate tiež :)) Okrem základného termálneho kúpaliska sa tu však nachádza aj wellness centrum, ktoré za seba len a len odporúčam, a hlavne, keď je už vonku tma - je to tam nádherné.
Okrem bazénového sveta je v ňom aj vitálny svet a tak si tu môžete užiť rôzne vírivé bazény, turecký bazén, kneippov kúpeľ, slovenskú saunu, samozrejme nechýbajú ani detské bazény, mnoho druhov sáun, tropický tunel, vodné peklo, ľadopád a veľa veľa ďalších liečivých "atrakcií". Ak Vás moje slová zaujali, kliknite si SEM a môžete si to všetko dopodrobna preštudovať spolu s virtuálnou prehliadkou, ktorá verím, že Vás nezanechá chladnými! :))
A ešte som si spomenula, ako som sa pekne chystala na kúpačku - dva dni pred som sa ponatierala samoopaľovákom - no nemalo to chybu čo Vám poviem :D Ale! Všetka moja snaha padla po cca pol hodinke vo vode :D Pretože je skutočne silná, ani samoopaľovák nemal šancu :)

3 komentáre:

  1. Mňa zaujal práve ten spôsob, ktorým máš plavky uviazané na sebe...ale názov rikiny som ešte nepočula:)) Ela z alliknow....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. odkedy cvičím, nemám prsia, takže toto nie je nič pre mňa...ale relleciga má nádherné aj push-upkové plavočky...veľmi som váhala v lete, nakoniec ma odradilo to,že som si ich nemohla vyskúšať a nebola som si istá veľkosťou...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Relleciga ma naadherne plavky..:) Tvoje su tiež pekne, pači sa mi spôsob, akym su spravené.

    OdpovedaťOdstrániť