3. 10. 2014

ORLY domáca gélová manikúra STARTER KIT

Pred časom ste mohli vidieť na mojej FB skupine, že začínam testovať tento STARTER KIT, a keďže prešlo dosť času, môžem Vám napísať, ako som s ním spokojná. Lampa k tejto sade sa predáva samostatne, a čo je super, je kompatibilná s akýmikoľvek inými géllakmi, čo sa značky týka. Všimla som si však, že sa predáva aj taká akoby cestovná verzia, ktorá je o čosi menšia a kompaktnejšia od tejto mojej, a priznám sa, dizajnovo sa mi viac páči práve tá druhá :)) Keď je zložená, vyzerá ako smartfón, no jednoduchým roztiahnutím sa z nej stáva LED lampička. V pohode do nej vojdu aj prsty na nohách, takže sa môžete realizovať aj na nich :))
Ako vidíte, možno ju použiť na 30 či 60 sekúnd, a to tak, že svetlejšie odtiene stačia vytvrdiť 30 sekúnd, zatiaľčo tie tmavšie a výraznejšie sa odporúčajú nechať vytvrdzovať 60 sekúnd. Ja som si pre prvé otestovanie zvolila bledučký odtieň, keďže v tom čase som mala čerstvo ostrihané nechty, a s výraznými farbami sa vtedy necítim pohodlne. Takže na scénu dnes prichádza odtieň CATCH THE BOUQUET. V balení sa nachádza nasledovné:
Rovno Vám sem prikladám inštruktážne video, ktoré je podľa mňa zrozumiteľne spracované, a tak nehrozí, že by ste niečo mohli domrviť. Za seba určite hovorím, že sa nemusíte ničoho báť, pretože je to podľa mňa skvelý a rýchly spôsob na krásnu manikúru na dlhý čas. Ak nechcete žiadne výraznejšie odtiene, v ponuke je kopu rôznych - aj menej nápadnejších, takže aj milovníčky NUDE LOOK-u si iste prídu na svoje!
Teraz si určite vravíte, veď na tom nič nie je a je to hračka :)) Mne takáto manikúra zaberie max. 15 minút spolu s prípravou nechtov - to je pilníkovanie, zatláčanie kožtičky a pod. až po vytvrdzovanie v lampe. Nechtiac som aj vyskúšala, čo to spraví, ak si zabudnem dať primer na špičky nechtov - dala som si ho len na celú ľavú ruku, a na pravú som úplne zabudla - okrem palca - a už na druhý deň sa mi gél odlupoval, takže teraz už viem, aké dôležité je tento produkt nevynechávať. Takže som si ich dala dolu, spravila nanovo už aj s primerom, a nechty držali ako pribité :)
Ja mám svoje nechty jemné a krehké, takže sa mi často lámu ak im nevenujem dostatok pozornosti, preto mi takéto cca dvojtýždňové spevnenie príde viac ako vhod. Píšem cca, pretože gél by držal aj dlhšie, len sa mi už zachcelo po tých 2 týždňoch na nechtoch niečo iné :)) A teraz už konečne aj ako-tak dorástli, a nakoľko sa o necelé 2 týždne pôjdem kúpať, k plavkám si zladím aj lak, takže potom uvidíte v akcii nejaký vášnivo červený odtieň!
UPDATE: práve som sa dozvedela, že som si gél vôbec nemusela dávať dolu, pretože si bezproblémovo naň môžem aplikovať akýkoľvek bežný lak ORLY, a následne ho dať dolu klasickým odlakovačom a géllak zostane neporušený! Úplna BOMBA!!! :)))
tesne po vytiahnutí z lampy
Čo sa týka odtieňu, znova sa mi ho nepodarilo dôveryhodne nafotiť, ale verte mi, že v skutočnosti bol 100x krajší ako na foto, povedala by som, že je to v podstate číry základ s kopou ružového a fialkového shimmeru. Nechty boli počas tých 2 týždňov rovnako lesklé ako na začiatku, vôbec - opakujem ANI LEN KÚSOK sa mi neodlupol, a doma vykonávam všetky bežné činnosti ako je nekonečné umývanie riadu, podlahy, drhnutie kúpeľne a aj práca v záhrade, takže dostali zabrať tak ako sa patrí.
Mne nechty rastú dosť pomaly, takže po dvoch týždňoch vyzerajú odrasty takto, dúfam, že ich vidno - teda v pohode by som to ešte jeden ďalší týždeň mohla potiahnuť, keby som netúžila už po inej farbičke na nechtoch :))) Za to moja mamina túto manikúru zbožňuje a veľmi jej to vyhovuje, že sa tak dlho nemusí o nechty starať. Proste si len sadneme a za pár minútiek už máme HOTOVO a môže sa aj ona tešiť z krásnej manikúry.
Odlakovávanie taktiež nezaberá viac ako 15 minút, a veľmi oceňujem, že sa dajú kúpiť aj takéto nachystané tampóniky spolu s vrecúškom, takže si nemusíte už nič zvlášť chystať ani míňat alobal :) Jednoducho si opilníkujete priloženým pilníčkom lesklý povrch nechtov, navlhčíte tampóniky odlakovačom, necháte 10 minút pôsobiť - počas ktorých môžete sledovať svoj obľúbený seriál v TV a potom jednoducho pomocou Pusheru gél odstrániť a môžte sa pustiť do novej manikúry :))
Ešte by som sa chcela vrátiť k lakovaniu - laky či už je to primer, báza&topcoat i géllak, majú výrobný štetček, menšieho tvaru, s ktorým sa bezproblémov dostanem aj bližšie ku kožtičke a nemusím sa báť, že by mi tam gél nejako zatiekol... Všetko stačí používať v úplne tenučičkých vrstvách, pretože hrubé by to jednak ani dobre nevyzeralo, no je to proste zbytočné... Záverečným krokom je už len perfektný voňavý, vyživujúci olejček z ktorého stačí malinká kvapôčka. Potom už stačí len okolie nechtov rozotrieť, nech sa dostane všade kam má a môžeme pokračovať v bežnej činnosti, bez zbytočného zdĺhavého čakania na schnutie bežných lakov na nechty!
Všimli ste si už tento Starter KIT v DM drogériách? Zaujalo Vás to a premýšľate nad kúpou, alebo ste neodolali a sadu už máte dávno doma? :) Dajte mi vedieť, budem sa tešiť každému názoru! Pekný víkend :)

7 komentárov:

  1. Také niečo potrebujem aj ja, neznášam si lakovať nechty každý tretí deň :/ :D PINKUNICORNVANITY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super sada.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chcela by som sa opýtať ktorá sada je lepšia SALLY HANSEN gélová manikúra alebo ORLY domáca gélová manikúra STARTER KIT .Je možné použiť gel lak aj inej značky ako sally hansen

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pri ORLY lampe je možné použiť akékoľvek iné značky lakov, zatiaľ čo pri SALLY HANSEN zaručujú výborný výsledok len s použitím lakov zn. SH... ORLY som skúšala iba raz, takže zatiaľ to neviem zhodnotiť, no možno práve Orly bude víťazom, pretože aj čo sa výdrže týka a aj lesku laku po 2 týždnoch - tak som bola spokojná viac ako so Sally...

      Odstrániť
  4. Ahojte, mne sa zdaju tie laky dost priesvitne a treba podla mna dat az 3 vrstvy. Farby az potom koresponduju s tym co propaguju vo vzorkovniku. Takisto - ked som si dala base coat a zapiekla som ho v lampe, bol akysi lepkavy. Musela som ho utriet s tou vodickou "cleanser". Tiez by ma zaujimalo ci Sally Hansen nie je lepsia sada...vie niekto porovnat? Natalia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tento odtieň čo je akurát na fotkách je priesvitný to je pravda, ale mám ďalšie dva červeno-bordové a v pohode kryjú v 2 vrstvách. Čoskoro sem pribudnú ich fotky... Čo sa base coat týka - aplikuje sa 2x - pred použitím farebného laku a po použití 2 vrstiev farebného - a aáno potom ho je potrebné utrieť tou vodičkou - to je bežný postup...
      Mám aj Sally Hansen a som s nimi spokojná rovnako!

      Odstrániť