9. 10. 2014

ORLY COLOR CARE ošetrujúce prípravky na nechty

Lakujete si laky len s farebnými lakmi a tým to zhasne??? Kedysi som na tom inak nebola ani ja, a v podstate som ani nevedela, že existujú nejaké špeci laky ako napr. nadlak či podlak. A som veľmi vďačná, že vďaka novinkám na trhu si môžem práve vďaka nim predĺžiť svoju manikúru z jedného, max. 2 dní ako tomu bolo kedysi, v pohode aj na 5 či 6 dní, čo je, myslím si, celkom slušná výdrž. Ak si stále vrávite, to je zbytočne strávený čas navyše, neviem Vás presvedčiť inak, jednoducho to len treba skúsiť a samy budete vidieť ten rozdiel!
Ošetrujúce prípravky však pri "podlakoch a nadlakoch" nekončia a tak si už v dnešnej dobe môžeme vybrať z rôznych druhov. Konkrétne tieto ORLY ošetrujúce prípravky sa delia na 5 skupín - spodné vrstvy laku(podlak), vrchné vrstvy laku(nadlak), prípravky na ošetrenie kutikuly, spevňovače nechtov a špeciálne ošetrujúce prípravky. Ja som ich doposiaľ otestovala spolu 6, a poďme sa teda na ne pozrieť bližšie :)
Spevňovač nechtov GROW AID posilňuje a zároveň stimuluje zdravší a rýchlejší rast nechtov pomocou kolagénu, pšeničných bielkovín, keratínu a bambusového extraktu. Je tiež veľmi vhodný na regeneráciu prirodzených nechtov po odstránení umelých nechtov - toto však odskúšané nemám, keďže umelým nechtom sa už niekoľko rokov vyhýbam.
Odporúča sa používať ho nasledovne: aplikovať 1 až 2 vrstvy denne po dobu 1 týždňa na konci týždňa odstráňte odlakovačom. Proces následne opakovať aj druhý týždeň a v prípade potreby ďalšieho opakovania počkajte 1 týždeň.
Veľmi mi vyhovuje, že je akoby perleťový a nie iba obyčajný priesvitný, pretože taký by som asi len tak na nechtoch nezvládla - jedine ak tak na úplne kratučkých :)) Ja som tento proces praktizovala jeden celý týždeň, a rozdiel bol skutočne viditeľný, nechty som mala perfektne spevnené, neštiepili sa mi a nelámali!
Ďalším spevňovačom je NAIL STRONG, ktorý je určený špeciálne na štiepajúce sa nechty s obsahom proteínov spája vrstvy nechtovej platničky a tým zabraňuje ďalšiemu rozštiepeniu a lúpaniu voľných okrajov nechtov. Buď sa dá použiť ako klasický podklad pod farebný lak, no kľudne aj samostatne. Vtedy sa aplikuje každý druhý deň a keď už budete cítiť, že sú nechty silnejšie, stačí každé 3-4dni. Ja ho používam ako podkladový lak a ako takú špeciálnu spevňovaciu kúru využívam práve pred chvíľkou spomínaný GROW AID.
A teraz už môžeme prejsť k podkladovému laku POLISH BOND, ktorý zabezpečuje dokonalé priľnutie farebnej vrstvy laku, chráni ho pred opotrebovaním, olupovaním a predlžuje jeho trvácnosť. O čom som sa už presvedčila dávnejšie a to hneď pri prvom lakovaní... Veď ste aj samy videli ten minimálny rozdiel aj po niekoľkých dňoch od nalakovania napr. TU a TU.
Pre maximálnu životnosť laku sa odporúča kombinovať ho s vrchným lakom - tzv. TOPCOAT-om HI SHINE, a mne nezostáva nič iné ako súhlasiť, pretože čím ďalej, tým viac sa presviedčam o ich kvalitách!
A pomaly sa dostávame k vrchným vrstvám - nadlakom, a teda HI SHINE zabezpečí ultra lesklý finish! V podstate má rovnaký účel ako aj POLISH BOND, a za seba hovorím, že ak nechcete žiadne iné "serepetičky" aspoň túto dvojku nadlaku a podkladu si pridajte do svojej zbierky, pretože výsledok stojí za to. Môžete si naniesť jednu až dve vrstvy, mne však vždy postačí len jedna...
MATTE TOPCOAT ste už rovnako mali možnosť vidieť, a ak si to chcete zopakovať, stačí len kliknúť na niektorý z vyššie pridaných linkov a môžete sa kochať znovu :)) Matný nadlak prosto mení lesklý povrch na matný so saténovým efektom, a iste mi dáte za pravdu, že dokáže divy!
A čo by to bolo za manikúru keby sme to celé nezaklincovali aj starostlivosťou o okolie nechtov - kožtičku, alebo odborne kutikulu. K tomu využívam tento argánový olej, ktorý okolie nechtov vynikajúco vyživí a hydratuje vďaka obsahu zmesi argánového a jojobového oleja a vitamínu E. Nestará sa však len o samotnú kožtičku, no zároveň i podporuje rast nechtov! Ja vďaka nemu, dovolím si tvrdiť, zdravo vyzerajúce nechty. K tomu, aby ste mali tiež nechty, na ktorých vidno, že je o ne veľmi dobre postarané, stačí ak si ráno a večer kvapnete jednu kvapku buď iba na kožtičku, alebo aj na celý necht a následne olej rozmasírujete. Ešte by som rada dodala, že má peknú vôňu, a moja aplikácia vyzerá tak, že si štetčekom prejdem po celom okolí nechtu - teda nie len pri koreni nechtu, ale aj po stranách, a potom si to vmasírujem - takže vôbec nešetrím a rada si ho doprajem dostatok :) Ja som si na pravidelnú aplikáciu už dosť privykla, a je to taký môj ranný a večerný rituál - spolu s kopou ostatných, takže v posteli sa odohráva ešte asi hodinová činnosť všemožnej starostlivosti o celé telo :D Veď to poznáte jeden krémik na ruky, druhý na nohy atď... :))
Myslím, že už nie je čo dodať, jedine tak ešte to, že každý tento lak je balený v samostatnej škatuľke, čo sa mi páči, pretože aj to vypovedá o kvalite značky ORLY! Keďže stále testujem nejaký z farebných odtieňov, tak sa u mňa posledné týždne striedajú len ORLY laky, a teda môžem s pokojným svedomím povedať, že sú kvalitovo vysoko nad priemerom bežných drogériových lakov a som s nimi nadmieru spokojná!
A čo Vy, máte niektorý z týchto ošetrujúcich prípravkoch, respektíve zaujal Vás niektorý a pozriete sa po ňom?

5 komentárov:

  1. Vyzerajú fakt super :) Aj vzhľadovo aj obsahovo :) Ja som teraz ale svoje nechty vyriešila tak, že už podobné veci nemusím aspoň na čas riešiť, ale je dobré vedieť, kam sa obrátiť, keby náhodou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja práve testujem Orly Bond, aj keď ho mám v trošku inej fľaštičke, kedže nebol kupovaný na Slovensku:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vypadají moc pěkně, o značce slyším poprvé :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť