31. 10. 2014

NOVINKY DOVE z radu Advanced Hair Series

Šampóny sú už skoro na dne, preto si myslím, že je na čase zrecenzovať tieto skvelé novinky! Začala by som balením, ktoré na mňa pôsobí veľmi čisto a jednoducho. Páči sa mi, že šampóny aj kondicionéry sú balené v tube dnom dolu, takže nemusím nimi pretriasať, aby sa mi dostali do otvoru... Modrú radu používam ja, a tú zlatú som prenechala maminke, pretože je vhodnejšia na jej typ vlasov. 
Prejdime teda už k jednotlivým produktom a ich účinkom na našu korunu krásy :) Modrý rad nesie názov OXYGEN & MOISTURE a je určený pre jemné vlasy bez objemu, čo je úplne môj prípad. Tajomstvom je inovatívne a jedinečné zloženie obohatené o technológiu Oxyfusion, vďaka ktorej sú vlasy nielen hydratované, ale získavajú aj svoj prirodzený objem a to až o 95percent! Naviac obsahuje i ošetrujúce zložky, ktoré v sebe obsahujú kyslík.
zľava - maska, kondicionér a šampón
Rad Oxygen & Moisture pozostáva z 3 produktov - šampónu, kondicionéru a vzdušnej masky. Šamón a kondicionér používam každý druhý deň, masku sem-tam - pretože je potrebné nechávať ju pôsobiť 3-5 minút, čo mnohé viete, že je moja smrť :D Takže masku len príležitostne, no predchádzajúce spomenuté produkty mi bohate vystačujú. Kondicionér je možné okamžite po nanesení zmyť, možno by ste povedali, že tých pár sekúnd určite nebude na nejaké "znovuzrodenie" stačiť, no mojim vlasov to skutočne postačuje!
šampón, kondicionér, maska
Rovnako som spokojná aj so šampónom, ktorý pení presne podľa môjho gusta a teraz, asi po mesačnom pravidelnom používaní môžem s kľudným svedomím napísať, že objem na mojich vlasoch je skutočne viditeľný. Keby sa dalo, dala by som Vám pochytať moje jemnučké, hebké vlasy a aj privoňať k nim! 
Druhý rad PURE CARE DRY OIL obsahuje tiež 3 produkty a to - šampón, kondicionér a suchý olej. Mamina používa prvé dva z nich. Keďže tento rad je určený pre suché a matné vlasy, hneď mi bolo jasné, komu produkty poputujú na testovačku :)) Mamina si vlasy farbí od mládí, približne nejakých 35 rokov, čo je fakt poriadna doba, takže sú namáhané, bez dostatku výživy a navyše každý deň si ich fénuje kulmofénom. Už na pohľad nevyzerajú vôbec zdravo a na dotyk ani nehovorím... 
Úlohou týchto produktov je dodať až 5x hodvábnejšiu štruktúru vlasov, čo neviem teda presne posúdiť, no určite sú podstatne hladšie :)) Mamina si neumýva vlasy tak často ako ja, takže jej vždy prízvukujem, nech nešetrí ani šampónom a hlavne kondicionérom. Sama si už po prvom použití pochvaľovala, že má vlasy jemnejšie, vyhladenejšie a nie také krepovité ako dovtedy. Aj na pohľad vidno, že im používanie týchto noviniek len prospieva.
 Na záver by som chcela upriamiť pozornosť na novú kampaň značky Dove How Old Are You?, ktorá odhaľuje ako ženy vnímajú svoj vek.
„Ženy nepriznávajú a taja svoj vek, aby ich okolie považovalo za krajšie. Väčšinu žien otázka na ich vek zarazí. Vo svete, kde je mladosť považovaná za synonymum krásy, majú ženy pocit, že na to, aby ich okolie považovalo za krásne, musia vyzerať mlado. Tlak spoločnosti na to, aby ženy vyzerali mladšie je naozaj veľký. Celá štvrtina opýtaných žien pociťuje, že ich okolie posudzuje na základe ich veku. Podľa nového globálneho prieskumu realizovaného značkou Dove, len 10 percent žien hrdo prezrádza svoj vek bez toho, aby ho zapierali, alebo prispôsobovali situácii. Značka Dove sa zaviazala k tomu, že bude pomáhať ženám na celom svete uvedomovať si vlastnú krásu a získavať zdravé sebavedomie. Preto vytvorila krátky film s názvom How Old Are You? (Koľko máte rokov?) s cieľom  inšpirovať všetky ženy k tomu, aby sa nebáli oslavovať svoju krásu v každom veku.“

4 komentáre:

  1. Ja chci vyzkouset tak uvidime ☺
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Obě řady by mě docela zajímaly, ale škoda, že obsahujou silikon :(

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To video je roztomiléé ♥

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veru s tým vekom sa na nás ženy kladú vysoké nároky, aj zo strany mužov, aj zo strany spoločnosti skrátka zovšadiaľ. Dove je však vynikajúca značka, ich produkty mám rada, majú peknú vôňu a olejový kondicionér tejto značky je perfektný, vlasy vyživuje a veľmi dobre sa mi po ňom rozčesávajú.

    OdpovedaťOdstrániť