14. 10. 2014

NOVINKA! BIODERMA Sensibio Tolerance Plus krém na tvár



Z tohto krému som už jedno balenie vypotrebovala, preto toto druhé prišlo ako na zavolanie :)) Urobte si šálku čaju - rovnako ako ja pri písaní tejto recenzie, a môžete sa pripraviť na záplavu pozitív!
Bioderma Sensibio Tolerance je na trhu už približne od mája, no stále sa radí k novinkám, a preto si myslím, že by bola škoda, nenapísať si o ňom... Ako už názov napovedá, je určený pre pokožku precitlivelú, podráždenú a alergickú. BIODERMA je známa samými kvalitným produktami pre každý typ pleti, takže ak konkrétne tento nie je "pre Vás", v sortimente si môžete nájsť produkt presne na Vás ušitý :)
"Dermatologická starostlivosť, ktorá trvalo zvyšuje kožnú toleranciu a zároveň rešpektuje prirodzenú biológiu pokožky. Jadrom tejto starostlivosti je patent Neurocontrol - exkluzívny komplex upokojujúcich účinných látok. Tento patent znižuje precitlivenosť nervových vlákien v pokožke. Sensibio Tolerance je obohatený o sodium PCA, ktorý posilňuje kožnú bariéru a poskytuje optimálnu hydratáciu. Je 100 percentne tolerovaný pokožkou, nekomedogénny, testovaný na alergickej pokožke a má jemnú a ľahkú textúru."

Myslím, že je tým najvhodnejším pomocníkom aj do nachádzajúceho, alebo v niektorých dňoch už aktuálneho veterného počasia, kedy teda hlavne naša pleť a ruky dostávajú zabrať - tie však dokážeme skryť pod rukavice, no celú tvár nie. Vďaka používaniu tejto starostlivosti o pleť tak môžeme predísť začervenaniu pleti, či akémukoľvek podráždeniu. Ak aj nemám náladu alebo čas sa líčiť, krém je u mňa už samozrejmosťou, a automaticky po rannom umývaní ho použijem - bez neho by som z domu nevyšla...
Krém je skôr riedky, takže ho veľa na jedno použitie netreba - konkrétne mne postačujú štyri stlačenia pumpičky na použitie pre celú tvár. Je bez parfumácie, čo mi neprekáža - určite lepšie ako niektoré umelé vône, z ktorých je potom človeku aj zle... Ešte by som chcela dodať, že niekedy sa hovorí, že drahšie znamená aj lepšie a kvalitnejšie, no v mnohých prípadoch to neplatí... To sa však nedá hovoriť o značke BIODERMA, pretože som testovala už veľmi veľa produktov a ani jeden ma nesklamal, a najobľúbenejšími sú u mňa asi prípravky na a po opaľovaní, pretože tú vôňu doslova MILUJEM! :)

A na úplny záver by som rada upriamila pozornosť na aktuality, a teda to, že "biodermácka jeseň" sa nesie v znamení noviniek určených pre atopikov. Aby som bola konkrétna, ide o tieto dva produkty: Atoderm Intensive – intenzívny krém na atopiu a Atoderm Preventive – určený pre novorodencov a deti do 1 roka ako prevencia pred atopiou.
Obe tieto novinky spolu s celým ATODERM radom nájdete na novom webe www.atoderm.sk, na ktorom rovnako nájdete aj súťaž, v ktorej môžete každý deň vyhrať nejaký Atoderm produkt. Súťaž je platná od včera až do 15.12.2014, tak Vám všetkým prajem veľa šťastia :))

8 komentárov:

  1. No bohužel jsem se toho z této recenze moc nedozvěděla.. Zajímalo by mě jakou má konzistenci? Je hutný, lehčí? Jak hydratuje? :) Já teda s Biodermou nemám nejlepší zkušenost a tak se potřebuju ve všem ujistit :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stačí pozornejšie čítať... je riedky, ľahký a hydratuje optimálne

      Odstrániť
    2. Promiň četla jsem pozorně ale teď na to koukám, že mi to asi přeskočilo odstavec, ono jak tam jsou podobné obrázky tak jsem si nevšimla. Omlouvám se. Bylo mi divné že bys to nepsala. :D

      Odstrániť
  2. Biodermáckych produktov som už vyskúšala veľa a naozaj som s nimi veľmi spokojná, najviac zbožňujem Pore Refiner, ktorý je zo zelenej rady. Ale rada by som vyskúšala aj niečo z tejto rady Tolerance, lebo predsa mastná pokožka vie byť v chladnom počasí citlivá :))

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jedno balenie tohto krému som už spotrebovala a určite si zaobstarám ďalšie, pretože je skvelý, akurát teda mne na tvár vystačilo jedno "pumpnutie":)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak je pravda, že možno by aj mne stačilo jedno plné, len ja si dávam také 4 menšie stlačenia :D

      Odstrániť