14. 10. 2014

Moja aktuálna TOP trojka BALEA

Ahojte ženušky, ako sa mávate? Užívate si to krásne babie leto, ktoré vonku vládne posledné dni? Ja sa idem zajtra kúpkať na termálne kúpalisko, a keďže som nechcela byť biela ako stena, včera - a chystám sa ešte aj dnes použiť samoopaľovacie mlieko, potrebovala som pred jeho použitím použiť aj peeling, aby som sa zbavila všetkých odumretých častíc na tele a vyhla sa tak možným vzniknutým fľakom. A tak teda vzniká tento príspevok o peelingu, deo-body spreji a balzámiku na pery :)
Novinka deo-body sprej s malinovou vôňou má moju obľúbenú sprejovú formu :D ako už aj jeho názov napovedá - takže v tomto smere nemôžem byť nespokojná :)) Rada si ho okrem podpazušia občas streknem len tak do vzduchu, pretože krásne prevonia priestor, avšak pri použití do podpazušia je vôňa spočiatku príliš silná, no po takých 5-10 sekundách to ustúpi, a potom už vonia krásne!
Jeho výdrž by mala byť až 24-hodinová - to však odskúšané nemám, no tých 12 hodín - čiže bežne behom dňa vydrží. Síce vôňu už tak ku večeru veľmi necítiť, no zároveň ani nepáchnem :D - teda je všetko v najväčšom poriadku. Ak ho však mám aktuálne po ruke, a zachce sa mi cítiť vôňu znovu intenzívnejšie, rýchlo po ňom siahnem, streknem a frčím ďalej :)) Dostupný je ešte s vôňou kiwi, čo môže byť tiež veľmi zaujímavá vôňa, ale taká už BALEA je - človek si nevie vybrať z toľkého množstva samých úžasných parfumácií!
Teraz už prejdem k balzamu na pery JUICY ORANGE, ktorý som, možno niektoré viete, a tie ktoré nie - dostala ako jedna z TOP 5 blogeriek, ktoré s DM drogériou spolupracujú, spolu s inými zaujímavými vecičkami, ktorých fotku - teda celý balíček si budete môcť pozrieť na záver postu. Touto cestou by som im znova chcela poďakovať, pretože ten pocit, že Vás niekto radí medzi TOP 5 je už sám o sebe WAU a nie to ešte dostať takú krásnu odmenu od nich!
Balenie je chutnučké - plechová dózička a po otvorení hneď cítiť krásnu pomarančovú vôňu. Ťažšie sa mi však otvára aj keď mám ruky suché, no keď si ich večer nakrémujem - tak v boji už nemám žiadnu šancu :DD Toto je teda jediné mínus, ktoré u mňa má. Teraz som bola od piatku maród - dneska už len také dozvuky, a asi to poznáte - keď sa Vám nedá dýchať nosom - dýchate ústami a na perách máte stále taký zvláštny pocit - alebo aspoň ja, a vtedy si ich musím ustavične natierať. Po dlhom čase som použila Figs&Rouge balzam, a zdal sa mi o poznanie menej mastnejší ako tento, takže zase bude dlhšie čakať na ďalšie použitie! Používam ho teda na noc, okrem mastných krémov na tvár aj na ruky, na noc uprednostňujem tiež mastný balzam, takže teraz si ho zatváram už iba zľahka a mažem o 100 600 :)) Pery zanechá vláčne, hydratované, voňavé, a takto sa o ne stará počas celej noci :)
A! Najlepšie na koniec :) Sprchovací peeling s vôňou mandarínky a pomaranču, ktorý je počas rozotierania na telo príjemnejší ako ten od Kawar-u, ktorý som mala naposledy. Tento však pokojne môžete používať dennodenne! Pokožku čistí a vyhladzuje, dodáva jej sviežejší vzhľad a novú vláčnosť. Obsahuje jemnučké peelingové čiastočky, ktoré šetrne odstraňujú nečistoty a odumretú kožu, a vďaka tomu je následne naša pokožka jemnejšia. 
Je to síce limitovaná edícia, no niekde som čítala, že je stále na regáloch, takže ak hľadáte nejaký dobrý a zároveň lacný peeling, utekajte poň :)) Teraz neviem, či je až taký dobrý peeling, alebo je dobré samoopaľovacie mlieko, pretože dneska som sa nezobudila ani s jedným jediným fľakom, takže som sa tešila ako blška :)  Navyše úžasne, opakujem úžasne vonia, z toho teda vyplýva, že pri používaní ním vôbec nešetrím, a rada si ho doprajem nadmieru :))
Pokožka je po použití jemná, vyhladená a pripravená na ďalšiu starostlivosť. Pri najbližšej návšteve DM-ky sa určite po nejakom ďalšom podobnom peelingu popozerám, síce si už nepamätám presnú cenu, no viem, že to bolo tak max. do 2€, a za tie peniaze je to podľa mňa veľmi kvalitný peeling!
Máte niektorý zo spomínaných produktov? Ako ste s ním spokojné, respektíve so značkou BALEA ako takou??? Dáte mi za pravdu, že za málo peňazí od nej môžeme vždy očakávať veľa muziky? 
spomínaný balíček :))

9 komentárov:

  1. Baleu mám ráda, ale věci co máš ty nemám. Láká mne však ten balzámek na rty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten balzam vyzerá skvelo, ale mám plno balzamov a v tomto smere s Baleou nemám dobré skúsenosti. Pre peeling si ale určite zájdem. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Baleu tu v UK chci najít! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super výrobky :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten balzám vypadá super, na ten se určitě podívám :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jsem od Balei zkoušela deodorant spreje a sprchové gely i holicí a super :). Ten balzámek jsem u nás ještě nezahlédla, ten by se mi líbil :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som s Balea produktami veľmi spokojná, krásne vône, kvalitné produkty :) na ten balzam sa pozriem vyzerá skvele:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak to gratulujem k úspechu:), ja moc Baleu nepoužívam, takže neviem posúdiť..:)

    OdpovedaťOdstrániť