28. 10. 2014

Ďalší produkt, ktorý mi pomáha v boji s akné - rakytníkový olej od Saloos

Od značky Saloos to bol môj prvý testovaný produkt, takže som bola veľmi zvedavá, ako sa mi počas testovania osvedčí, a teraz už viem, že nie je posledným a rada skúsim aj iné keďže ich je v ponuke nespočetné množstvo :)) Úlohou tohto olejčeku je pôsobiť protizápalovo a regeneračne na kožné problémy, akné, ekzémy, psoreázu, a zvýšiť pružnosť pokožky. Taktiež urýchľuje hojenie, obmedzuje tvorbu vrások, regeneruje po ožarovaní, popáleninách a pri drobných poraneniach. Dá sa ho aplikovať aj na veľmi poškodené vlasy vo forme zábalu, a tiež je vhodný aj pre tých najmenších :)) Na vlasy, ani na detičky som ho neskúšala – tentokrát som bola sebec a užívam si ho sama :D


Ako je už z názvu známe, ja som si ho vybrala hlavne kvôli zámeru používať ho na akné, a tak som sa večer ním pekne natierala a natierala... Nehovorím, že ho používam pravidelne, no po dlhodobom používaní môžem potvrdiť, že účinkuje výborne a akné mi zmiernil. Nezostalo to však len pri tom, pretože aj kvalita pleti sa zmenila, a to bolo cítiť už po prvom použití a následnom rannom prebudení. Pleť je hebká, hydratovaná, vyživená a keby ma netrápi to akné, tak to prosto nemá chybu. Potešilo ma, a zároveň prekvapilo, že sa počas noci perfektne vsiakne do pleti, a ráno nie je vôbec mastná či nejako nepríjemne lepkavá...

Na denné použitie sa mi ale neosvedčil, pretože je dosť mastný a nevsaje sa do pleti úplne a dostatočne, čiže na použitie pred líčením ho neodporúčam. No myslím si, že na nočné použitie je viac ako vhodný a použiteľný, a priznávam sa – zamilovala som sa J
Balenie je zo skla, a chýba mi moja obľúbená pumpička, s ktorou si myslím, že by bolo dávkovanie pohodlnejšie, no kvôli jeho kvalitám mu to odpúšťam a prižmurujem obe oči :)
Ak by náhodou ešte niekto nevedel, je to čisto prírodný produkt vyrobený z bio olejov lisovaných za studena a rakytníka rešetliakového - bez konzervačných a syntetických vonných látok. Neosvedčil sa mi však iba na pleť, no ako mnohé viete, už nejaký ten týždeň testujem CelluBlue, a keďže k tomu je potrebný kvalitný olejček, používam ho aj na to, takže teraz sa mi už začal míňať podstatne rýchlejšie, pretože si ním natieram skoro celé stehná...
Tuším som zabudla spomenúť ešte vôňu, ktorá nie je ničím špecifická, respektíve ja nič necítim – no radšej by som bola, keby nejako pekne voňal, a verím, že nie len ja sa rada mažem voňavými serepetičkami :) A samozrejme, po použití si schválne nejdem umývať ruky, no pekne krásne si ho všade porozotieram, a dávam si takú nočnú kúru aj na ruky. Dokonca aj okolo kožtičky nechtov si ho poriadne rozmažem.  A ešte si dovolím odporučiť Vám ho i na masírovanie chrbátika – na to sa mi tiež veľmi osvedčil :D Podľa mňa je vynikajúci a všestranne využiteľný – pokojne sa ním môžete aj každý večer natierať namiesto telového mlieka – budete tak mať potom pokožku jemnú ako detský zadoček, to mi verte! Ja keby nie som taká lemra, tak to praktizujem tiež :) 

Rakytníkový olej Vám odporúčam, ale ak máte vyskúšaný nejaký iný olejček od Saloos, budem rada, keď sa o svoj tip somnou podelíte v komentároch! :))

2 komentáre:

  1. jeste nikdy jsem nezkusila ...

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak nie som sama, ktora rakytnik miluje :-D ale aj mne nejaky davkovac chybal.

    OdpovedaťOdstrániť