7. 10. 2014

Podlahľa som čaru ďalšej ESCADA vôni... BORN IN PARADISE

Fakt, že holdujem kvalitným a krásnym parfémom je o mne už všeobecne známe. Dokazuje to aj môj najnovší kúsok v zbierke - ESCADA BORN IN PARADISE, ktorá pribudla k svojim dvom sestričkám, o ktorých tu už na blogu v minulosti taktiež bola zmienka. Možno už niektoré viete, no ak náhodou nie, pripomínam, že neobľubujem ťažké vône. Som skôr za niečo sladšie, ovocné a hlavne svieže. 
Doteraz som si väčšinou zvykla objednávať vône naslepo, no keďže som sa presvedčila, že nie všetko, čo má zaujímavé zloženie a tvári sa, že by mi mohlo sedieť, mi naopak nesadne, som už opatrnejšia a radšej vône najskôr ovoniam či už v drogérii alebo parfumérii a až následne objednávam - pretože v e-shopoch je to podstatne a neporovnateľne lacnejšie. 
A po aplikácii tejto sa cítim rovnako ako modelka na škatuľke - niekde na pláži v tropickom raji s ovocným drinkom v ruke, palmami za chrbtom, štebotom vtáctva, obkolesená krásnymi kvetmi a ako čerešnička na torte - s priezračnou tyrkysovou hladinou mora.
Táto, v poradí už 22. limitovaná edícia je inšpirovaná slávnym kokteilom Pina Colada. Vôňa ESCADA Born in Paradise očaruje pôvabnou zmesou ananásu a kokosového mlieka s šťavnatými a kyslastými tónmi melónu, zeleného jablka a guavy, zvýraznenými drevitými, pižmovými a krémovými podtónmi. 
Pri parfémoch je podľa mňa balenie veľmi dôležité, pretože práve to ženu zaujme a priláka k privoňaniu. A určite to aj krajšie vyzerá na poličke. Ja mám na moje voňavé poklady vyhradené rovno dve, a je to prvá vec čo návštevu zaujme :)) A veru takýto modro-zelený flakón som tam doteraz nemala, takže to celé pekne oživil...
Hlava - vôňu otvára zmyselný letný tanec výrazného zeleného jablka a tónov červeného melónu pre vzrušenie zmyslov. Vďaka sladkým, pôsobivým tónom guavy vôňa prekypuje hravou energiou a lahodnou sviežosťou.

Srdce zahaľuje jemnými tónmi kokosového mlieka, ktorým energiu dodáva chutný ananás evokujúci spomienky na slnečné lúče opierajúce sa o pokožku v čase dokonalej letnej dovolenky.
Základ - uvoľňujúca zmes pižmových a drevitých tónov, v ktorej santal, céder a pižmo vytvárajú pocit zamatového a hrejivého tepla a dodávajú hĺbku letným tónom vône. 
Parfém mi sadol a veľmi sa mi páči. Sladučký, svieži, s celodennou výdržou až po večernú sprchu, kedy sa s dotykom vody rozplýva po celej kúpeľni :) Používam ho teraz skoro denne a stále dostávam pochvaly - aj dnes v práci. Mám rada, keď pekne voňajú iní, a rovnako ma teší keď mi niekto povie, že zamnou ide krásna vôňa :)) Osobne by som ho vôbec neradila k mladšej generácii, pretože na každom z nás parfém vynikne inak, takže jednoducho treba vyskúšať na vlastnej koži, aby ste vedeli, či Vám pasuje alebo sa s ním dobre necítite...
Parfémami rovnako ako seba, rada obdarúvam aj iných, ba možno mi to robí ešte väčšiu radosť, keď mi zanedlho oznámia, že som sa trafila a vôňa im sadla! A čo Vy? Odvážite sa kupovať vône aj ostatným, alebo sa toho radšej stránite, pretože máte obavy, že by nemusela byť podľa ich vkusu? Prípadne ste už nejaký parfém od Escady mali, aký konkrétne a ako ste s ním boli spokojné? :)

1 komentár:

  1. Naprosto boží vůně! Přišla mi navoněná pohlednice a hrozně se mi zalíbila! :)

    Monča z Like Lady

    OdpovedaťOdstrániť