16. 9. 2014

Exkluzívna spolupráca: Schwarzkopf a Claudia Schiffer

Ikona krásy - svetoznáma topomodelka Claudia Schiffer vyvinula 2 nové rady starostlivosti o vlasy exkluzívne spolu so Schwarzkopf: essence ULTIME a blonde ULTIME. Celý rad ULTIME mám už poriadne otestovaný, preto prichádza na rad zoznámiť aj Vás s týmito skvelými a horúcimi novinkami vo svete kozmetiky :)
Essence ULTIME ponúka ženám produkty starostlivosti o vlasy pre pevné a očarujúco lesklé vlasy. Obsahujú vysoko účinné, luxusné výťažky z perál. Perly sú vďaka žiarivému povrchu a svojim odleskom odpradávna vyhľadávaným šperkom. Výťažky z nich sa často používali aj v kozmetike.
Rad Essence ULTIME pozostáva zo 4 produktov - šampón, kondicionér, kúra a balzam. Šampón používam každý druhý deň, a ostatné produkty sa snažím stále obmieňať, aby som využila postupne celú radu, takže ich stále striedam. Celý rad obsahuje vzácny ULTIME-4-Complex - výnimočnú kombináciu výťažku z perál, pantenolu, ušľachtilého proteínu a keratínu. Tieto produkty sú určené pre poškodené a oslabené vlasy. Vďaka výnimočnej, extra bohatej receptúre regenerujú poškodené vlasové bunky a zabraňujú štiepeniu končekov až do 90percent(v kombinácii s použitím kondicionéra. Rad Essence ULTIME obnoví prirodzenú krásu vlasov a zdravý lesk.
Ak však v kombinácii šampónu budete používať túto masku, štiepenie sa zredukuje až o 95percent! Kondicionér i kúru je potrebné nechať aspoň minútku pôsobiť, takže asi Vám je jasné, že najbližší mi je posledný produkt a to BB Beauty balzam, ktorý si nanášam buď do vlhkých vlasov, no zväčša na už suché končeky, a hádajte čo ho netreba? OPLACHOVAŤ :))) To je moja srdcovka!
Balenie je veľmi pekné, povedala by som až luxusné - aspoň na mňa takto pôsobí, a tento pocit vo mne vyvoláva kombinácia bielej a zlatej farby. Produkty sú na kvalitnej úrovni, a absolútne nič im nechýba. Šampón vynikajúco pení, čo je u mňa asi najhlavnejšie :D Vlasy mám teraz dalo by sa povedať bezchybné, lesklé, hladké, zdravé - bez suchých či rozštiepených končekov..., len keby mi ich toľko denne nevypadlo, bola by som najšťastnejšia na celom svete :( Ale čo sa týka účinkov, jednoznačne Vám tieto novinky môžem odporúčať vyskúšať, nebudete ľutovať!
Súčasťou spolupráce Schwarzkopf a Claudie Schiffer bolo aj vytvorenie exkluzívnej značkovej vône. Obsahuje 135 starostlivo vybraných zložiek, ktoré sa v rôznych produktoch skvele dopĺňajú. Výsledkom je nadčasová, moderná vôňa s tónmi čerstvého ovocia a bielych kvetov, zaoblená zmyselnou kombináciou bieleho pižma, santalového dreva a vanilky. 
Počuli, resp. čítali ste už o nich? Alebo ich už aj máte vo svojej kúpeľni a horlivo testujete? Či som Vás navnadila na toľko, že sa po nich pôjdete poobzerať? :)

5 komentárov:

  1. O této řadě jsem už slyšela a docela bych i ráda něco vyzkoušela :) Možná časem :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. v obchode mi voňali príjemne:), doma mám vzorku z časáku, ale zatiaľ som ju nepoužila:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mala som ten bezoplachový balzam :) Bol super a vlasy som mala ako vymenené :)

    MORE THAN FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no teda..tak tuto řadu asi vyzkouším :) přesně tohle potřebuji mé pačesy
    jinak tě zvu na giveaway
    http://lucieka.blogspot.cz/2014/09/giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobrý deň
    Potrebujete pôžičku, ale sú odmietnuté banky alebo finančné inštitúcie majú nekompatibilné podmienky vaše mesačné príjmy, premrštené úrokovej sadzby. Potrebujete úver pre splnenie vašich potrieb. bez problémov. Nech vaša finančná situácia, ponúkam hypotekárne úvery, komerčné úvery, medzinárodných úverov, osobné, exkluzívny a vzdelávacie pôžičky pôžičky. Ponúkam pôžičky sú k dispozícii pre ľudí, a mnoho firiem. sú naozaj v núdzi tak kontaktujte ma: leferfrancisjean@gmail.com
    Dakujem.

    OdpovedaťOdstrániť